موضوعات داغ

کمپانی دایملر در تلاش برای به دست آوردن سباستین فتل است

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
اخبار جدید حاکی از آن است که کمپانی دایملر به عنوان شرکت مادر تیم مرسدس بنز، در تلاش است تا با سباستین فتل برای همکاری در فصل ۲۰۲۱ رقابت های فرمول یک به توافق برسند.

در حال حاضر مهمترین مسئله این روز های فرمول یک آینده سباستین فتل است. تیم فراری در پایان فصل ۲۰۲۰ با فتل خداحافظی میکند و این نکته که تصمیم سباستین برای ادامه فعالیت حرفه ایی خود یا بازنشستگی از آن چه خواهد بود ذهن تمام کارشناسان موتور اسپرت را به خود مشغول کرده است.

در پایان فصل جاری فرمول یک قرار داد هر دو راننده مرسدس، لوئیس همیلتون و والتری بوتاس به پایان میرسد. تا کنون مرسدس هیچ موضعی در برابر ترکیب رانندگان فصل ۲۰۲۱ اتخاذ نکرده است و این امر شانس به خدمت گرفته شدن فتل در این تیم آلمانی را زیاد کرده است.
روزنامه‌نگار مطرح FIA، جولیانو دوچسا در حساب توئیتری خود نوشت:

"کمپانی دایملر در تلاش برای به دست آوردن سباستین فتل است . اما با توجه به علاقه همیلتون برای نگه داشتن والتری بوتاس در تیم مرسدس به نظر نمی رسد توتو ولف با این قرارداد موافقت داشته باشد.

پیش از این توتو ولف مدیر تیم فرمول یک مرسدس در پاسخ به پرسش های مکرر خبرنگاران در رابطه با احتمال حضور سباستین در تیم مرسدس پاسخ روشنی نداده بود و با زیرکی بسیار اعلام کرده بود که نمیتوان آزاد بودن فتل را نادیده گرفت و به ذکر این نکته پرداخت که بستن قرارداد ایم تیم آلمانی با یک راننده تراز اول آلمانی از منظر مالی بسیار برای تیم موفق خواهد بود.

با این حال توتو معتقد است تمرکز فعلی تیم بر نگه داشتن ترکیب فعلی رانندگانش است.

به اعتقاد بسیاری از رسانه های فرمول یک، تیم مرسدس تنها انتخاب شایسته برای سباستین فتل است و در صورت عدم موفقیت در بستن قرارداد با این تیم بهترین گزینه برای فتل، اعلام بازنشستگی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد