موضوعات داغ

پیکا‌پ جدید کرمان‌موتور به زودی عرضه می‌شود

عکس مطلب اول
خودروهای پیکاپ در بازار برخی کشورها نظیر آمریکا و استرالیا بسیار محبوب هستند اما تاکنون به علل محبوبیت آن‌ها اندیشیده‌اید؟ داشتن یک پیکاپ لزوما به معنای استفاده از آن برای جابجایی اسباب و وسایل نیست و این خودرو مزایای بسیاری نسبت به سایر سگمنت‌ها از جمله سواری‌ها، ون‌ها و شاسی‌بلندهای اسپرت ترکیبی دارد. امکان یدک کشیدن وسایل و ابزار با حفظ امنیت و سلامت سرنشینان و خودروهای کناری از مزایا داشتن یک پیکاپ است. علاوه برآن قابلیت گذر بسیار راحت تر از جاده ها و زمین های ناهموار، داشتن یک پیکاپ همچون جک T8 را برای علاقمندان به آفرود جذاب جلوه می‌دهد. از سوی دیگر غالبا پیکاپ ها نسبت به خودروهای سواری ایمن تر هستند و امنیت جان سرنشینان را بهتر تامین می کنند.
این ویژگی ها سبب شده در سال های اخیر خانواده های بیشتری به خودروهای پیکاپ نظر مثبت داشته باشند. با اینحال در ایران نبود تنوع عرضه، قیمت های بالا و نبود خدمات پس از فروش مناسب سبب شده همچنان بعضی ها در خریدشان دچار تردید شوند که به نظر می رسد این مشکلات برطرف خواهد شد.
شرکت کرمان موتور که تاکنون در عرضه خودروهای سدان و SUV موفق عمل کرده است، برای روز شنبه کمپین اینستاگرامی جدیدی خود رامعرفی خواهد کرد و در جریان این کمپین که در جهت طراحی پوستر پس زمینه خودروهای این شرکت است، عکس های جک T8 نیز به چشم می خورد. به نظر می رسد تصمیم شرکت کرمان موتور در تولید این خودرو جدی شده است. حالا باید تا روز شنبه صبر کنیم ببینیم جک T8 در این کمپین اینستاگرامی شرکت می کند یا خیر و آیا این نوید حضور یک محصول جدید در بازار است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/31
تا وقتی رنو داستر پیکاپ رو داره این اشغال ها هیچی نیستن
1399/3/2
دست ننش درد نکنه این که کپی تویوتا هایلوکس محبوب و دوست داشتنیه .
حال آدم از این ماشینای چینی بهم میخوره ولی متاسفانه توی ایران همه شدن چینی سوار ... من که یه مزدا 3 یا تویوتا کرولا یا هوندا سیویک مدل 2007 رو هزاران بار ترجیح میدم به یک ماشین صفر چینی