موضوعات داغ

جلب توجه زلاتان ابراهیموویچ با فراری مونزا SP2؛ خاص 2 میلیون دلاری + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دارایی زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست سوئدی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار است و تمام این پول به او اجازه داده کلکسیون خودرو جذابی داشته باشد. جدیدترین خودرو متعلق به او یک فراری مونزا SP2 است.
این فوتبالیست مشهور به تازگی حین رانندگی با این خودرو خاص ایتالیایی در خیابان‌های استکهلم دیده شده است. البته او خودروهای خاص دیگری مثل یک لافراری و یک پورشه ۹۱۸ اسپایدر هم دارد.
ابراهیموویچ تنها شخصیت مشهوری نیست که صاحب یک فراری مونزا است. گوردون رمزی آشپز معروف هم چند ماه پیش فراری مونزا خودش را تحویل گرفت، که به رنگ مشکی درآمده و خط قرمزی به صورت افقی روی کاپوت آن دیده می‌شود. مدلی که در اختیار زلاتان است جذابیت کمتری دارد چون کاملا به رنگ مشکی درآمده است. البته این نسخه دارای کالیپرهای ترمز قرمز، گلگیرهای اسکودریا و تزئینات قرمز در کابین است.
فراری مونزا SP2 و SP1 از موتور ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی با توان ۷۹۹ اسب بخار در دور موتور ۸۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۷۱۹ نیوتون متر در دور موتور ۷۰۰۰ دور بر دقیقه بهره می‌برند. این قدرتمند‌ترین موتور V12 تنفس طبیعی است که فراری برای یک خودرو جاده‌ای ساخته و قطعا در دور موتورهای بالا صدای جذابی تولید می‌کند.
فراری قصد دارد ۴۹۹ نسخه از مونزا SP1 و SP2 تولید کند، و قیمت آن‌ها از ۲ میلیون آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد