موضوعات داغ

قیمت‌های شورای رقابت به خودروسازان ابلاغ شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مصوبه ستاد تنظیم بازار که در تاریخ 25 اردیبهشت ماه تنظیم شده و در خصوص نرخ های مورد نظر شورای رقابت برای خودروهای داخلی بود به خودروسازان ابلاغ شد.
به نقل از فارس، براساس این مصوبه قیمت های بخشی از خودروهای تولیدی دو خودروساز ایران خودرو و سایپا به تفکیک نوع خودرو و بر اساس محاسبات شورای رقابت به انضمام دستورالعمل مربوطه جهت اجرا به خودروسازان مذکور ابلاغ شد.
گفته می شود قیمت های ذکر شده بر مبنای دستورالعمل شورای رقابت تعیین شده و خودروسازان موظف به اعمال این نرخ ها در فروش خود هستند. فروش ویژه 25 هزار دستگاه خودرویی خودروسازان شامل 15 هزار دستگاه خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو و 10 هزار دستگاه خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا در عید فطر نیز بر مبنای این نرخ های ابلاغی صورت خواهد پذیرفت. در این فروش فوق العاده 7 محصول تولیدی سایپا و 4 محصول تولیدی ایران خودرو عرضه خواهد شد.
براساس دستورالعمل جدید قیمت محصولات ایران خودرو به طور متوسط 10 درصد و قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز 23 درصد رشد کرده است. بر همین اساس نیز قیمت هر دستگاه سایپا 131 معادل 37 میلیون و 400 هزار تومان و هر دستگاه پژو 405 بنزینی 54 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جداول قیمتی شورای رقابت:
قیمت های ابلاغی شورای رقابت

قیمت های ابلاغی شورای رقابت


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد