موضوعات داغ

فروش فوق العاده محصولات سایپا از چهارشنبه 7 خردادماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد امکان ثبت و برابری میان همه متقاضیان خودرو، حذف دلالان و همچنین حذف واسطه گران در بازار خودرو، شرایط فروش فوق العاده محصولات خود را اعلام کرده است که در این طرح فروش قیمت جدید محصولات سایپا لحاظ شده و موعد تحویل آنان حداکثر 3 ماه خواهد بود که در ادامه مروری بر جزییات آن خواهیم داشت.
گفتنی است که این طرح فروش از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 7 خردادماه آغاز شده و تا یک هفته، یعنی تا 14 خردادماه اعتبار خواهد داشت و مشتریان می توانند در طول این یک هفته نسبت به ثبت نام و خرید محصولات سایپا و شرکت زامیاد اقدام کنند. به منظور ثبت نام خودرو لازم است که مشتریان از تاریخ 4 خردادماه، مراحل پیش ثبت نام و احراز هویت را انجام داده و کلمه عبور را برای ثبت درخواست نهایی خود در سایت فروش سایپا دریافت کنند.

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه عید سعید فطر

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه عید سعید فطر


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/3
زامیاد خوب قیمتارا بالا برده ، ماشالله به این ریچ ۴۰ میلیون اضافه فیمت داره ، رفتم نمایندگی ، میگن ریچ دیگه گارد و لاینر نداره ، چرا صنعت خودرو های ما برعکس عمل میکنن ، ریچ وقتی ۱۸۴.۸ بود گارد و لاینر اینا را داشت ، الان ۴۰ میلیون اضافه شده شرکت به من میگه تو نسخه جدید گارد و لاینر نداره
1399/3/6
جدا از این فروش فوق العاده من میخوام کوییک بخرم که در این لیست نیست میخواستم بدونم خارج از این طرح ثبت نام دارن؟