موضوعات داغ

هیولای 800 اسب بخاری منهارت با شتاب 2.6 ثانیه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
منهارت، شرکتی فعال در حوزه تیونینگ خودرو که تمامی پروژه‌ های خود را از محصولات کمپانی بی ام و انتخاب می ‌کند، این بار هم به سراغ محصولات بی ام و رفته و قوی ترین خودروی کوپه اسپرت این شرکت را برای تقویت انتخاب کرده است، یعنی خودروی "بی ام و M8" که حالا با تقویت های انجام شده از سوی منهارت، می تواند شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه داشته باشد.
بی ام و M8 به طور استاندارد یکی از قوی ترین محصولات تولیدی این خودروساز آلمانی به شمار می رود که با سود جستن از یک موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری توربودوقلو، می تواند به صورت استاندارد خروجی قدرت 616 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتن متری تولید کند که سقف سرعت محدود شده 250 کیلومتربرساعتی و شتاب صفر تا صد 3.2 ثانیه به همراه دارد.

بی ام و M8 منهارت

بی ام و M8 منهارت


حال پیش از هرچیز، منهارت به سراغ پیشرانه محرک این خودرو رفته و با ارائه بسته‌ ای تقویتی برای موتور 4.4 لیتری توربو دوقلوی این کوپه اسپرت، به افزایش قدرت تولیدی موتور تا 812 اسب بخار و گشتاور آن تا 1050 نیوتن متر اقدام کرده است که در عمل باعث شده حداقل شتاب صفر تا صد این خودروی 1.9 تنی به چیزی حدود 2.6 ثانیه کاهش پیدا کند. برای تولید و تحمل این نیروی عظیم، توربوشارژرهای خودرو بروزرسانی شده، اطلاعات ECU بازنویسی شده و همچنین گیربکس و سیستم اگزوز جدید بر روی موتور نصب شده است.
علاوه بر تقویت پیشرانه، منهارت بسته ‌ای تقویتی برای ظاهر خودرو هم ارائه کرده که شامل فاکتورهای مهمی از جمله رینگ‌ های 21 اینچی آلومینیومی، تم مشکی بدنه خودرو و استفاده از خطوط طلایی رنگ بر روی بدنه، سیستم تعلیق بروزرسانی شده با کاهش ارتفاع 30 میلی متری، غربیلک جدید فرمان، کنسول مرکزی تزیین شده توسط قطعات فیبرکربنی و برخی ریزه کاری های دیگر که این کوپه اسپرت آلمانی را جذاب تر از همیشه کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/6
نیسان جی تی آر قشنگ اینو میخوره ، هنوز رودست جی تی آر ماشینی نیامده ، حتی بنده یه فیلم درگ بین نیسان جی تی آر و بوگاتی ویرون دیدم که با فاصله زیاد نیسان جی تی آر بوگاتیو زد ، دیگه اینو که مزدا 1000 هم میتونه بگیره انصافا خودروسازی ژاپنی چندین سال از آلمانیا جلوتر هست تازه موتور این بی ام و و سری 5 و 7 و مرسدسهای مایباخ و کلاس a و همینطور cls و همینطور فرمول 1 بنز با واسطه توسط نیسان تامین میشه