موضوعات داغ

متقاضیان برای ثبت نام تنها از سایت های اعلامی خودروسازان استفاده کنند

عکس مطلب اول
در راستای فروش فوق العاده شرکت های خودروساز داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره چهار خود اعلام کرد که متقاضیان ثبت ‌نام در طرح خودروسازان، صرفا به سامانه‌ های فروش اعلامی از سوی شرکت های خودروساز مراجعه کنند و در ثبت نام خود دقت لازم را به عمل آورند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خبرآنلاین، وزارت صنعت، معدن و تجارت در این اطلاعیه از تمامی متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش خودروسازان داخلی ویژه ایام عید سعید فطر که مرحله پیش ثبت نام آن از روز یکشنبه 4 خردادماه آغاز شده است، درخواست کرد تا تنها ثبت نام ‎خود را از طریق سامانه‌ های فروش اعلام شده از سوی ایران خودرو و سایپا در اطلاعیه ‌های رسمی فروش خود انجام دهند. لازم به توضیح است در هیچ یک از مراحل ثبت‌ نام، نیازی به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) نخواهد بود و مشتریان دقت لازم را برای ثبت نام خودروی مورد نظر خود انجام دهند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/8

بادرود وروزخوش
لطفاً به گوش مسولین فروش خودرو برسانید که جهت اجرای عدالت بیشتر وحذف کامل دلال بازی در بازار خودرو،اولویت خرید خودرو با خانواده هایی باشه که اصلا خودرو ندارند،وهمچنین فقط از هر خانواده یک نفر حق ثبت‌نام داشته باشد،وگرنه خانواده هایی هستن که هم خودرو دارند و هم چند نفر ازیک خانواده اقدام به ثبت‌نام مینماید که بیشتر به نیت دلالی هست . و خانواده هایی مثل ما وجود دارد که باداشتن جمعیت ۶نفره سالهاست که از داشتن یک خودرو بی بهره هستیم.باسپاس واحترام
ازطرف یک بازنشسته