موضوعات داغ

تمام خودروهای احتکار شده فاقد پلاک بودند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به کشف تعداد زیادی خودروهای احتکار شده طی روزهای گذشته، اعلام کرد که تمام خودروهایی که در این چند روز توسط پلیس تهران بزرگ کشف شده اند، بیشتر از یک ماه در انبارها دپو شده و هیچ یک از آنان دارای شماره گذاری و پلاک نبوده اند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، مدیران شرکت های خودروساز داخلی مدعی هستند که هیچکدام از محصولات تولیدی آنان بدون نصب پلاک اجازه خروج از نمایندگی ها و یا حتی شرکت های تولیدی را ندارند، اما طی ماه های گذشته تعداد بسیار زیادی از خودروهای مختلف در انبارها و پارکینگ های سراسر کشور کشف شده اند که طبق اعلام نهادها، ناظرین و همچنین رسیدگی کنندگان به این موضوع از جمله نیروی انتظامی، وزارت صمت و یا سازمان تعزیرات حکومتی، تمامی آنان فاقد شماره گذاری و پلاک بوده اند!. علاوه بر این، هیچ خودرو و یا موتورسیکلتی قبل از اینکه پلاک شود، حق تردد در معابر عمومی را نخواهد داشت.
در این خصوص سردار حسین رحیمی، در صحبت های خود اضافه کرد: تمام خودروهای کشف شده طی روزهای گذشته توسط پلیس امنیت اقتصادی، پیشگیری و امنیت عمومی تهران کشف شده اند، بیشتر از یک ماه هستند که در انبارها و یا پارکینگ های مختلف دپو شده و فاقد هرگونه پلاک هستند و در حال حاضر تحقیقات بیشتری بر روی این پرونده ها خواهیم داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد