موضوعات داغ

آیا روشن کردن کولر در تاکسی ها الزامی است؟

عکس مطلب اول
علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره استفاده از کولر در تاکسی های پایتخت عنوان کرد که در سال های گذشته استفاده از کولر در تاکسی ها اجباری بوده ولی امسال به دلیل شرایط کرونا این موضوع با تغییراتی همراه شده است. استفاده از کولر در تاکسی به دو صورت تهویه داخلی و تهویه خارجی صورت می گیرد. تهویه داخلی سبب چرخش هوای داخل کابین تاکسی می شود و تهویه خارجی هوای خارج از تاکسی را به خودرو وارد می کند که نوع اول در صورت استفاده احتمال انتقال کرونا را به همراه دارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: بر اساس نظرات کارشناسان بهداشتی پایین بودن پنجره تاکسی ها در پیشگیری به کرونا موثر خواهد بود، اما با گرم شدن هوا، استفاده از کولر مورد بررسی قرار خواهد گرفت..
قنادان در ادامه بیان داشت: در شرایط فعلی و بنابر توصیه های ابلاغ شده، ضرورت بر پایین بودن پنجره تاکسی ها در زمان حرکت خودرو است. البته با گرم شدن هوا شرایط جدید را از کارشناسان وزارت بهداشت استعلام خواهیم کرد.
وی در پایان درباره نصب پارتیشن در تاکسی های پایتخت گفت: نصب پارتیشن برای تاکسی های پایتخت به صورت تدریجی و رایگان در حال انجام است. رانندگان تاکسی از دو طریق می توانند برای نصب این فضاهای جدا کننده اقدام کنند. یکی از طریق مراجعه به برخی از پایانه ها در مناطق و دیگری از طریق مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان، که از طریق این سایت به سه نقطه در تهران جهت نصب پارتیشن به رانندگان معرفی می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد