موضوعات داغ

لیفان X70 با پلاک گذر موقت در تهران دیده شد؛ شاسی‌بلند جدید خودروسازی بم بزودی در بازار

عکس مطلب اول
بالاخره پس از مدت‌ها حدس و گمانه‌زنی، نسخه‌ای از لیفان X70 با پلاک گذر موقت در تهران دیده شد. این خودرو حال انجام تست‌های نهایی است تا اجازه ورود به بازار ایران را به صورت رسمی دریافت کند. لیفان X70 جدیدترین محصول لیفان در بازار ایران و بزرگ‌ترین کراس‌اوور این برند خواهد بود که برنامه عرضه آن توسط شرکت خودروسازان بم تدارک دیده شده است.
لیفان X70 قرار است با خودروهایی همچون چری تیگو 5 و جک S5 در بازار به رقابت بپردازد. چنین خودروهایی مدت زمان زیادی در بازار ایران خوش درخشیدند و اکنون نیز با افزایش چند سطحی قیمت، به رقابت با خودروهای وارداتی کارکرده در بازار مشغول شده‌اند. بنابراین لیفان X70 از همان برنامه‌ای پیروی می‌کند که در مورد سایر محصولات چینی دیده‌ایم، به جای خرید یک کره‌ای کارکرده، یک چینی صفر کیلومتر بخرید.

مشخصات فنی و تجهیزات لیفان X70

با توجه به اینکه لیفان X70 از تولیدات اخیر این شرکت است، از طراحی بروزی بهره می‌برد و می‌توان الگوبرداری شرکت چینی از خودروسازان مطرح بین‌المللی را در جای جای لیفان X70 مشاهده کرد. این خودرو همانند تیگو 5 از پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که قادر است تا حداکثر 141 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و آن‌ها را از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT در اختیار چرخ‌های جلو قرار دهد. با توجه به مشخصات گفته شده، با یک کراس‌اوور تماما خانوادگی روبرو هستیم که توانایی‌های حرکتی متوسطی دارد و رقیب مستقیم آن را باید چری تیگو 5 دانست.
دو کیسه هوا، سیستم‌های ایمنی ESP/ABS/EBD/BOS، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، سانروف، تریم داخلی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، نمایشگر ۹ اینچی اندروید، سنسور باد لاستیک، آینه الکتروکرومیک، دوربین عقب و سنسور پارک جلو و عقب بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی لیفان X70 را تشکیل می‌دهند که برای چنین خودرویی کافی به نظر می‌رسد. خودروسازان بم هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این خودرو منتشر نکرده است اما پیش بینی می‌شود با رقمی در محدوده 400 میلیون تومان مواجه شویم. در صورت انتشار اخبار بیشتر در خصوص لیفان X70، این اخبار از طریق سایت خودروبانک در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/12
الان یه عده میان مینویسن ماشین فقط دنا!
یکی دیگه میگه ماشین فقط پژو ۴۰۵! ماشین فقط پیکان!
متاسفانه ما ایرانیا قضاوتامون همش بر اساس دارایی شخصیمونه.
این ماشین هیچی هیچی نباشه از نصف بیشتر ماشینای تولیدی حال حاضر خیلی بالاتره چه از نظر امکانات چه کیفیت بلا شک. اون چنتا ماشینی هم که از این بهترن چینی های دیگه مثل جک اس ۵ و چری ان.
کسی اسم ماشین ایرانی رو نیاره در مقایسه با چینیا که به عقلش شک میکنم
1399/3/12
انقد ۲۰ سال گفتیم چینی آشغال، خودمون هنوز داریم ماشینای ۲۰ سال پیشو با کیفیت روز به روز پایینتر سوار میشیم چینیا سالها اس که ماشینای در سطح جهانی تولید میکنن
1399/3/12
چینی آشغال!
1399/3/13
یه جورایی شبیه هایما اس ۷ است