موضوعات داغ

تعیین تکلیف مسابقات فرمول یک اروپا تا ۴۸ ساعت آینده

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
مجموعه فرمول یک از اقدامات دولت انگلستان در راستای تهیه راهکاری برای برگزاری مجدد مسابقات فرمول یک استقبال کرده است. طی این راهکار دولت انگلستان قصد دارد تا شرایط را برای انجام دو مسابقه در پیست سیلورستون برای تابستان امسال ایجاد کند.

براساس توافقات اولیه قرار است طی دو هفته پشت سر هم به تاریخ های دوم و نهم ماه اوت این مسابقات برگزار شوند. این، دو مسابقه از مجموع ۸ مسابقه اروپایی است که بصورت جدولی جدید در روز سه شنبه اعلام شود.

در ابتدا قرار بود مسابقات انگلستان در ماه جولای برگزار شوند که به علت وجود قوانین قرنطینه برای مسافران به ماه اوت منتقل شدند. البته که مسابقات با شرایط ویژه ایی انجام خواهند شد.

وزیر فرهنگ دولت بریتانیا، الیور دان، اعلام کرده است که فوتبال و فرمول یک، از جمله ورزش هایی هستند که به زودی به روند عادی باز خواهند گشت.

در همین راستا سخنگو مجموعه فرمول یک از این ابراز نظرها اعلام خشنودی کرده و از تلاش دولت برای بازگشت مسابقات قدردانی نمود.

بر اساس آخرین اخبار، از تقویم جدید فرمول یک در روز سه شنبه یا چهار شنبه همین هفته رو نمایی خواهد شد. تمامی مسابقات پشت در های بسته انجام خواهد شد و تیم ها با حداقل پرسنل به محل مسابقات خواهند آمد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد