موضوعات داغ

رانندگان تاکسی برای ثبت نام وام ۶ میلیون تومانی اقدام کنند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور با اشاره به اعطای وام 6 میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی، اعلام کرد که رانندگان تاکسی متقاضی دریافت این وام می توانند با مراجعه به وبسایت "کارا" نام نویسی کرده و برای دریافت وام 6 میلیون تومانی حمایتی اقدام کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور روز سه شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه اعلام کرد که با پیگیری های صورت گرفته در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و همچنین با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر در زمان شیوع این ویروس، قرار شد تا تسهیلات ۶ میلیون تومانی در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.
به منظور نام نویسی برای دریافت وام 6 میلیون تومانی، رانندگان تاکسی ها می توانند با مراجعه به سایت "کارا" به نشانی اینترنتی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل می شود و متقاضیان با طی کردن مراحل ثبت نام تکمیلی، می توانند نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.
مرتضی ضامنی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: در گام اول مقرر شده تا به رانندگانی که دارای بیمه نامه تامین اجتماعی هستند، تسهیلات پرداخت شود و پس از آن به سایر رانندگان فعال و مورد تایید وزارت کشور که مشمول دریافت این تسهیلات می شوند، پرداخت خواهد شد. بازه زمانی پرداخت تسهیلات نیز طبق اعلام مسئولان وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی، از اواخر خردادماه با نرخ سود ۱۲ درصد و اقساط ۲۴ ماهه با دوره تنفس سه ماهه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد