موضوعات داغ

لوکسژن S3 با پلاک گذرموقت دیده شد، محصول جدید آذویکو در راه بازار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در طی چند روز گذشته شاهد معرفی محصولات جدیدی برای بازار خودرو کشورمان بوده‌ایم که اکثر آن‌ها از سوی شرکت آذویکو معرفی شده‌اند. پس از دانگ فنگ S50 و لوکسژن U6، حال مخاطبین خودروبانک تصاویری از لوکسژن S3 را در اختیار ما قرار داده‌اند که در حال تردد با پلاک گذرموقت مشاهده شده است.
لوکسژن S3 یک سدان جمع و جور است که حدود دوسال پیش توسط آرمان موتور کویر به بازار کشورمان معرفی شد. در آن زمان قرار بود تا خودروهای برند تایوانی لوکسژن ابتدا از طریق واردات و سپس از طریق مونتاژ در بازار کشورمان عرضه شوند، امری که هیچ‌وقت رخ نداد و حال آذویکو قصد دارد تا محصولات این برند را به عنوان خودروهای جایگزین ام جی 360 به مشتریان خودرو ارائه نماید.
همانند بسیاری از خودروهای اقتصادی آسیایی، لوکسژن S3 نیز از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 153 نیوتن‌متر استفاده می‌کند که ارقام متوسطی برای دنیای امروز هستند. سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز هفت سرعته اتوماتیک CVT‌ است. بنابراین همه چیز برای یک رانندگی آرام و اقتصادی مهیا است تا بتوانید هر روز بیشتر از دیروز در مصرف سوخت خود صرفه‌جویی کنید.

لوکسژن S3

لوکسژن S3


با توجه به این مشخصات فنی و وزن 1250 کیلوگرمی لوکسژن S3، این خودرو به رقیبی جدی برای سدان‌های اقتصادی و اتوماتیک چینی همچون جیلی GC6 یا جک J4 تبدیل خواهد شد. با این حال بهره‌مندی این خودرو از سیستم‌های ایمنی ABS, EBD, BAS, BOS, TCS, ESC و HAC به همراه ظاهری زیبا، شانس موفقیت لوکسژن S3 را در بازار افزایش می‌دهد.
دوربین‌ها و سنسورهای پارک، کروز کنترل، سیستم صوتی به همراه نمایشگر نه اینچی لمسی و تریم چرمی صندلی‌ها بخشی از امکانات لوکسژن S3 هستند که برای یک خودرو اقتصادی راضی کننده به نظر می‌رسد. این خودرو در بازار جهانی با قیمتی کمتر از 20 هزار دلار عرضه می‌شود و امیدواریم عرضه زودهنگام آن بتواند تنوع اندکی را برای بازار خودرو خسته و بی رمق کشورمان فراهم سازد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/29
لوکسژن بسیار زیبا و باکیفیت هست
1399/4/11
در عقب ماشین یه ذره نامیزونه
1399/3/29
مد جديده انگار جلوش هالوژ نداره اما تا دلت نخواد سپر عقب از چراغ ريسه كشيدن براش
1399/3/30
این شرکت لطف کنه اول به تعهدات قبلی عمل کنه بعد به فکر تنوع محصول باشه، جناب نقدی تکلیفش با خودش مشخص نیست هنوز
1399/3/30
این شرکت کلاه برداره
ازش هیچی خرید نکنید
مال ۴۶۰۰ نفر رو خورده و با رانت بازی زیر تعهداتش شانه خالی کرده
1399/3/30
در بازارهای جهانی کمتر از 20 هزار دلار؟!! شاید منظورتون زیر 10 هزار دلار بوده اشتباه لپی شده؟ آخه کی به این موش کوچولو ضعیف 20 هزار دلار میده
1399/3/30
این همون شرکت دزدیکو نیست هنوز وضعیت حواله داران شرکت آذویکو صنعت خودرو آذربایجان بعد دو سال مشخص نیست لطفا ساده نباشید
1399/3/31
آذویکو 2 سال پیش با ما قرارداد قیمت قطعی ام جی بسته و 60 درصد پول رو از ما گرفته (از بعضی ها 100 درصد) ولی 2000 نفر بلاتکلیف هنوز! الان خودرو جدید معرفی میکنه؟!
اول باید به تعهدات قبلیش عمل کند!
هرکسی در این شرکت ثبت نام کند بیچاره میشه...