موضوعات داغ

خرید و فروش آسان محصولات ام وی ام و چری در نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو

عکس مطلب اول
مدیران خودرو یکی از برترین خودروسازان خصوصی در کشورمان است که از اواخر دهه هشتاد خورشیدی تاکنون نسبت به عرضه محصولات چری و ام وی ام به بازار کشورمان اقدام کرده است. همکاری نزدیک مدیران خودرو با شرکت چینی چری موجب شده تا این خودروساز در زمینه خدمات فروش و پس از فروش در سطح بالاتری از باقی خودروسازی‌ها رتبه‌بندی شود.
البته باید توجه داشت که شرکت چری نیز یکی از موفق‌ترین خودروسازان چینی در بحث توسعه بازار و صادرات است. همچنین این شرکت با استخدام طراحان و مهندسان زبده از سراسر جهان، محصولات خود را روز به روز ارتقا می‌دهد و در هر دوره شاهد ارتقا محصولات چری در سطح دیگر رقبای آسیایی آن‌ها هستیم.
بخشی از محصولات چری با نام ام وی ام در کشورمان عرضه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ام وی ام X22، ام وی ام X33 و ام وی ام 315 اشاره کرد. هرکدام از محصولات ام وی ام در رده خودشان به رکوردهای فروش قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند، برای مثال ام وی ام X33 برای چند سال متوالی پرفروش‌ترین کراس‌اوور کشورمان بوده است یا آن‌که ام وی ام 315 رقیبی جدی برای پژو 206 و پژو 207 تلقی می‌شود. تمامی این خودروها هم‌اکنون از طریق نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو قابل خریداری هستند.
یکی از مزایای خرید خودروهای مدیران خودرو در شرایط فعلی، ارائه شرایط فروش ام وی ام و چری به صورت اعتباری است که به مصرف‌کنندگان امکان خرید خودرو مد نظرشان را اعطا می‌کند، بدون آن‌که نیاز به پرداخت تمامی وجه داشته باشند. علاوه برآن موعد تحویل خودروها نیز فوری بوده و طی مدت 45 روز کاری قادر به دریافت خودرو ام وی ام یا چری خود هستید. در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام و چری از طریق نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید نسبت به خرید خودرو از این نمایندگی اقدام کنید.
یکی از مواردی که خرید و فروش خودروهای چینی را به دردسری برای مالکان تبدیل می‌کند، افت شدید قیمت خودرو هنگام فروش و مشکل در یافتن خریدار منصف است. در چنین شرایطی بسیاری از نمایندگی‌های مدیران خودرو از جمله نمایندگی رضایی روشن اقدام به خرید خودروهای کارکرده ام وی ام و چری می‌نمایند و می‌توانید با پرداخت مبلغی، نسخه‌های صفرکیلومتر محصولات ام وی ام و چری را دریافت نمایید.



این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد