موضوعات داغ

مصوبه کاربردی فروش 10 درصدی خودرو بالاتر از قیمت کارخانه اجرایی نشد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به مصوبه افزایش قیمت 10 درصدی قیمت خودرو در بازار، این طرح را کاربردی خواند و اعلام کرد که در صورت اجرایی شدن این مصوبه، فروش 10 درصدی خودرو بیشتر از نرخ کارخانه در بازار قابل مدیریت بود که متاسفانه اجرا نشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از صداوسیما، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی روز گذشته در گفتگو با صداوسیما پیرامون مصوبه افزایش قیمت 10 درصدی قیمت خودرو در بازار نسبت به نرخ کارخانه صحبت کرد و با کاربردی خواندن این طرح، اعلام کرد که بخش زیادی از فروش خودرو در بازار قابل مدیریت بود و اگرهم قابل مدیریت نبود، حداقل مصرف کننده این امکان را داشت که با استناد به همین افزایش 10 درصدی قیمت بازار نسبت به کارخانه، می توانست به شعب سازمان تعزیرات شکایت کرده و مازاد 10 درصد هزینه پرداختی خود را از فروشنده خودرو به عنوان گران فروشی مطالبه کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/5
قیمت بازارو مگه کی درست کرد که حالا مردمو سرکیسه میکنند
فروش آشغال های از رده خارج با 1. فروش قطره چکانی به بازار جهت افزایش قیمت 2. بازی چندماهه برای تصویب قیمت به قیمت نزدیک حاشیه بازار 3. در دست گرفتن تمام بازار به بهانه جلوگیری از دلال بازی 4. تعیین تکلیف و قیمت جدید به هر میزان دلخواه و شعارهای جدید
1399/4/6
چه باند بازی و بخور بخوریه این بازار براشون که جلوشو گرفتند