موضوعات داغ

کشف محموله عجیب خودرو مسروقه در عملیات مشترک کانادا و ایتالیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در طی چندماه گذشته گزارش‌های زیادی از سرقت خودروهای لوکس در تورنتو کانادا منتشر شد. این خودروهای لوکس و گران‌قیمت از کانادا به مقصد ترکیه و لیبی بارگیری شده بودند اما قبل از رسیدن به مقصد، در عملیات مشترک پلیس ملی ایتالیا و مرزبانی کانادا کشف و ضبط شدند. حدود 30 خودرو از جمله یک آئودی Q7 که در ماه آپریل به سرقت رفته بود در کانتیرهای کشتی حامل این خودروها توسط پلیس ایتالیا توقیف شدند. ده خودرو مسروقه دیگر نیز توسط مرزبانی کانادا کشف و ضبط شد.
تحقیقات پس از آن آغاز شد که مرزبانی کانادا به صادرات یک دستگاه آئودی Q7 مدل 2018 مشکوک شد. مرزبانی کانادا متوجه شد که پرونده‌ای در خصوص این خودرو در اداره پلیس منطقه یورک نیز ثبت شده است که به جرائم مالی مربوط می‌شود. تحقیقات انجام شده روی این شاسی بلند مسروقه پلیس را به دیگر خودروهای سرقت شده رساند. در نهایت پلیس کانادا مجرم اصلی که دفتر خدمات خودرویی RS Royal واقعا در تورنتو بود را یافته و این شرکت را توقیف نمود.
در بین خودروهای کشف شده مواردی همچون بی ام و M6، مرسدس بنز GLC کوپه با کیت AMG و شورولت کامارو دیده می‌شوند. محموله خودروهای مسروقه حدود 1.8 میلیون دلار کانادا یا 1.3 میلیون دلار آمریکا ارزش‌گذاری شده است. اکنون این خودروها به سمت محل اصلی نگهداری خود بارگیری شده‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/6
چه دزد خوش سليقه اي!