موضوعات داغ

اولین تیزر رسمی ام وی ام X33S AT Sport از طرف مدیران خودرو منتشر شد +‌ فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
ام وی ام X33 یا چری تیگو 3، یکی از کراس‌اوورهای کوچک و اقتصادی شرکت چری است که سه نسل آن با نام ام وی ام X33، ام وی ام X33 نیو و ام وی ام X33S‌ توسط مدیران خودرو به بازار کشورمان عرضه شده‌اند. اکنون مدیران خودرو قصد دارد تا نسخه فیس لیفت نسل سوم ام وی ام ایکس 33 را با کد ام وی ام X33S AT Sport به بازار کشورمان عرضه کند.
این خودرو یکی از پرفروش‌ترین محصولات چری است و در بازه زمانی طولانی به لطف بازاریابی موفق مدیران خودرو و ارائه شرایط فروش جذاب، توانست توجه مشتریان زیادی را در کشورمان به سمت خود جلب کند و به یکی از موفق‌ترین محصولات مدیران خودرو تبدیل شد.
با گذشت چندسال از عرضه ام وی ام X33S، نیاز به اعمال برخی تغییرات ظاهری در این خودرو برای مقابله بهتر با حریف‌های آن احساس می‌شد. روند این تغییرات حال از چری چین به مدیران خودرو در ایران رسیده تا شاهد عرضه ام وی امX33S AT Sport در کشورمان باشیم.
بخش عمده تغییرات ظاهری ام وی ام X33S AT Sport معطوف به نمای جلوی خودرو شده و طراحان چری سعی کرده‌اند تا محصول اقتصادی و پرفروش خود را شبیه به کراس‌اوورهای گران‌تر و لوکس‌تر خود نظیر چری تیگو 8 طراحی کنند. نمای جانبی خودرو نیز تقریبا بدون تغییر باقی مانده و در قسمت عقب چراغ‌ها اندکی برآمده‌تر شده‌اند.
هنوز کاتالوگ رسمی ام وی ام X33S AT Sport از سوی مدیران خودرو منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود مدیران خودرو همچنان همان پیشرانه دولیتری را برای نسخه فیس لیفت ام وی ام ایکس 33 اما با گیربکس جدید اتوماتیک به کار گیرد و گویا دیگر خبری از گیربکس CVT در این خودرو نخواهد بود. این خودرو مجهز به سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش نیز هست و از این رو با محصولی ایمن تر از گذشته روبرو خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تیزر ام وی ام X33S AT Sport را مشاهده نمائید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد