موضوعات داغ

کفی خودرو؛ آپشن جدید ساینا از سوی خودروسازی سایپا

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
حواشی خودروسازان کشور پایانی ندارد و هر روز اتفاقی جدید از جانب هر دو خودروساز بزرگ کشور حاشیه ساز می شود.
به تازگی شرکت خودروسازی سایپا در اقدامی عجیب کفی خودرو ساینا را به عنوان آپشن برای این خودرو در نظر گرفته است. پیش از این نیز سایپا دعوت نامه های ساینا آپشنال را به ساده تغییر داده و قیمت این خودرو در برخی از مدل ها به طور ناگهانی افزایش یافت.
بررسی های میدانی نشان می دهد که کفی سه بعدی خودرو در بازار بالای 250 هزار تومان قیمت داشته و در برخی مدل ها و برندها به قیمت آن به زیر 100 هزار تومان می رسد.
یکی دیگر از اقدامات عجیب سایپا در نظر گرفتن سینی زیر موتور ساینا به عنوان آپشن است. این در حالی است که سینی زیر موتور یکی از قطعات اصلی و فنی قوای محرکه بوده و برای همه خودروها واجب است.
جالب است بدانید که ساینا به عنوان جایگزین پراید بر پایه پلتفرمی ساخته شده که ترکیبی از پراید و کیا ریو است. این خودرو ایمنی و امکانات بیشتری نسبت به پراید داشته اما به طور کلی پلتفرم آن ضعیف تر است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/8
سایناها از روز اول سینی کف نداشتن و متاسفانه همین باعث میشه کارتل شدیدا تو خیابون های داغون ما آسیب پذیر باشه.
این کفی ها رو هم هر اسپرت فروشی ای میاره سرجمعع چهارتکه 200 تومان نیازی نیست سایپا زحمتش رو بکشه اگه راست میگه بره دنبال اصلاح موتور و گیرباکس
1399/4/8
فکر کنم منظور کفپوش پلاستیکی کف کابین هست نه سینی زیر کاپوت
1399/4/8
واقعا با این همه اتفاقات ی که تو این کشور میفته تعجب نداره کل فرقون سازی کشور شبیه شوری سابق چند مدل خاص برای مدت‌های طولانی با چراغ های تغییر یافته
1399/4/9
اینجا ایران است !!!! کشور ما از همون بالاهاش کلا مشکله . چه برسه به صنعت خودروسازی و اینا.
1399/4/9
با این سرعتی که داریم به سمت ناکجا آباد میریم در آینده نزدیک میان میگن طرح پیش فروش خودرو جدید با آپشن های زیر یه ورقه که قراره بشه ماشین قیمتش هم هست انقدر حالا آپشن هاش: شاسی انقدر تومن، موتور انقدر تومن، فلان انقدر تومن تااااااااااااا دکمه بالابر شیشه جلو انقدر تومن ! موعد تحویل: معلوم نیست ! تازه واسه همین باید 3 تا ضامن کسر از حقوق بدی، چک بانکی معتبر بکشی، کوه قاف رو گرو بزاری، جای الماس کوه نور رو نشون بدی، گنج قارون رو پیدا کنی رسید بگیری بیاری، تازه آخرش هم ممکنه اون ماشینی که میخوای بهت ندیم لذا میری توی طرح تبدیل اونجا یه چیزی بهت میدیم به مراتب افتضاح تر از این و صد البته گرون تر ! شکایت داری؟ بیا پولتو بهت میدیم با 12 درصد جریمه انصراف از طرح! یعنی هیچی که بهت نمیدیم هیچی، تازه یه پولی هم ازت میگیرم !
میخندین !؟ فکر میکنی اگر با همین فرمون بره اینجوری نمیشه !؟
1399/4/10
هرچی میکشیم حقمونه تمام
1399/4/10
کی میشه خبر خوش ورشکستگی این خودروسازها رو توی سایتتون بخونم؟ به امید اون روز