موضوعات داغ

پیش فروش تابستانه ایران خودرو به زودی آغاز می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

براساس برنامه ریزی های انجام شده برای عرضه محصولات خودروسازان داخلی به مصرف کنندگان واقعی، در تابستان هم شرایط پیش فروش دیگری از سوی گروه صنعتی ایران خودرو خواهیم داشت. در این خصوص فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که در تابستان نیز به صورت پیش فروش، تعدادی از محصولات خود را به مشتریان عرضه خواهیم کرد، اما زمان آن در کمیته خودرو مصوب می شود و پس از تصمیم گیری نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص برنامه ریزی این شرکت برای عرضه محصولات در فصل تابستان، اعلام کرد که این شرکت طرح های فروش مختلفی از جمله مشارکت در تولید، پیش فروش و همچنین فروش فوق العاده را برای فصل تابستان برنامه ریزی کرده است، اما به زودی شاهد عرضه مجدد محصولات ایران خودرو به صورت پیش فروش خواهیم بود که زمان آن پس از تصویب در کمیته خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

فرشاد مقیمی با اشاره به تحویل 15 هزار خودروی ثبت نام شده در فروش فوق العاده، تصریح کرد که این تعداد خودرو قطعا طی مدت 3 ماهه به متقاضیان عرضه می شود و تا به امروز هم نزدیک به 5 هزار خودرو از تعداد 15 هزار خودروی ثبت نامی به مشتریان تحویل داده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد