موضوعات داغ

مراسم رونمایی از محصولات مختلف آئودی در تهران

عکس مطلب اول
ارباب حلقه ها! عنوانی که این روزها به خودروهای آئودی اختصاص یافته و در نشریات مختلف استفاده می شود. اما خودروبانک این رویداد را ورود "هنر پیشرفته" آلمانی به خاک ایران می داند. عنوانی که آئودی در سال 2010 و در تبلیغ مدل A8 با آن هنر و تکنولوژی بکار رفته در آن را به رخ رقیبان کشید.
تا به امروز ورود آئودی به ایران داستانی طولانی داشته و شرکت های مختلفی تلاش داشتند تا حتی یک مدل از این برند معتبر آلمانی را وارد ایران کنند اما متاسفانه در این راه ناکام ماندند آئودی نتوانست خاک ایران را به درستی لمس کند. حال رامک خودرو این طلسم را شکسته و قصد دارد با کاروانی از محصولات مختلف آئودی طیف جدیدی از علاقه مندان به برندهای لوکس آلمانی را به سوی خود جلب کند.
رامک خودرو، مرکز فروش و خدمات پس از فروش آئودی، دوشنبه شب همزمان با میلاد امام جعفر صادق (علیه السلام) و پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) در مراسمی بسیار باشکوه و بسیار مجلل با حضور جمع کثیری از مقامات و هنرمندان از جمله استاد جمشید مشایخی، جواد نکونام، شقایق فراهانی، استاد احمد نجفی، لیلا اوتادی، سید جواد هاشمی، تینا پاکروان، رضا یزدانی و با اجرای سالار عقیلی و مجری گری رضا رشیدپور در برج میلاد تهران با نظم و ترتیبی کم نظیر از 9 خودروی مختلف آئودی یک به یک پرده برداری کرد.


موضوع خوبی که در واردات آئودی توسط رامک خودرو اتفاق افتاده عرضه چندین مدل مختلف همزمان با ورود برند آئودی است و برخلاف گذشته که تنها یک یا دو مدل مجوز واردات می گرفتند، حال لشکری از محصولات مختلف آئودی مثل A5 در سه نسخه سدان، کروک و Sportback، مدل A4 و A6 سدان، مدل Q3 و Q5 و همچنین گل سرسبد محصولات آئودی یعنی TT در دو نسخه کوپه و کروک توانسته اند خود را به ایران برسانند. شاید با یک نگاه به این محصولات و مخصوصاً مدل TT متوجه می شوید که آئودی یک کار را بسیار خوب انجام می دهد! آن هم تولید خودرویی بسیار جذاب و گیراست که می تواند به راحتی سرها را به سوی خود بچرخاند.
در زیر درپوش موتور تمامی این خودروها، پیشرانه دو لیتری توربو قرار گرفته اند که حدوداً بین 180 تا 250 اسب بخار را تولید می کنند. اگرچه هنوز قیمت نهایی این آلمانی های خوش قیافه مشخص نشده اما رامک خودرو قصد دارد در دوشنبه هفته آتی، نمایشگاه مرکزی خود واقع در خیابان ولیعصر تهران را افتتاح کند و در آن مراسم قیمت های نهایی هر یک از سربازان جدید ژرمن ها مشخص خواهد شد.
در نهایت باید گفت که ورود آئودی به ایران یکی از بمب های خبری بعد از توافق هسته ای بوده و اینکه لشکری عظیم آن هم با چنین مراسمی باشکوه به ایران آمده اند، می تواند نوید بخش ورود دیگر محصولات ناب اروپایی به ایران باشد و امیدواریم که پس از این برند لوکس و معروف، دیگر اروپایی های مطرح نیز به ایران بیایند و سطح کیفی خودروهای داخل را بیش از گذشته ارتقا دهند.

Loading the MediaPack player...


دیگر اخبار مرتبط:
افتتاحیه نمایشگاه مرکزی آئودی
اعلام قیمت محصولات آئودی توسط رامک خودرو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد