موضوعات داغ

استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی الزامی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

با اعلام مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده، از این به بعد استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی الزامی خواهد بود و لازم است که شهروندان این نکته مهم را رعایت کنند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی ‌های شهری کشور روز گذشته اعلام کرد که در پی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اوج گرفتن شیوع این ویروس در شهرهای کشور، استفاده از ماسک در سرویس حمل و نقل عمومی و ناوگان تاکسیرانی ‌های کشور برای رانندگان و مسافرین الزامی شده است.

با ابلاغ دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی و بخشنامه‌ صادر شده از سوی معاونت عمرانی وزیر کشور، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی شهروندان لازم شد که مسافران، رانندگان و دست‌ اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی شهری کشور حتما از ماسک استفاده کنند. مرتضی ضامنی همچنین با تاکید بر روی این موضوع، از همه‌ ی مسافران و تاکسیرانان کشوری درخواست کرد تا در اجرایی کردن این دستورالعمل و حفظ سلامت عمومی جامعه همکاری کنند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کرونا فراهم شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد