موضوعات داغ

آغاز پیش فروش شاهین و کوییک S از فردا دوشنبه 23 تیرماه توسط سایپا + جدول

عکس مطلب اول

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 23 تیرماه، به مدت 3 روز شرایط فروش محصولات خود را در قالب طرح "پیش فروش" آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

در این طرح پیش فروش محصولاتی همچون خودروی جدید "شاهین" با موعد تحویل اسفندماه 99، "کوییک S" با موعد تحویل بهمن و اسفندماه 99 و همچنین خودروی "ساینا S" با موعد تحویل دی تا اسفندماه 99 به مشتریان عرضه خواهد شد که به صورت علی الحساب، پیش پرداخت 80 میلیون تومانی برای خودروی شاهین، پیش پرداخت 40 میلیون و 800 هزار تومانی برای کوییک S و همچنین پیش پرداخت 39 میلیون و 800 هزار تومانی برای خودروی ساینا S تعیین شده است.

لازم به ذکر است که ثبت نام در این طرح پیش فروش تنها از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا امکان پذیر بوده و کسانی که در طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش خردادماه سایپا شرکت کرده و اسم آنان در قرعه کشی انتخاب نشده است، نیاز است که دوباره نسبت به دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کنند.

تنها مشتریانی که دارای حداقل 18 سال و دارای گواهینامه معتبر رانندگی باشند، طی 48 ماه گذشته هیچگونه خریدی از شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو نداشته و در حال حاضر پلاک فعال نداشته باشند، قادر به ثبت نام در طرح فروش سایپا خواهند بود.

طرح پیش فروش سایپا

برای خرید خودروهای سایپا، می توانید بعد از ثبت نام در وبسایت رسمی سایپا، گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی را انتخاب کنید. این نمایندگی به شماره 02152888800 به آدرس تهران خیابان شهید رجایی، پایین تر از میدان بهشت، پلاک ۲۶۲ قرار دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/22
یعنی همه غولهای خودرو سازی جهان پشماشون ریخت نه قیمت ماشین معلومه نه موعد تحویل همه چیز رو هواست اونم چه ماشینی؟!!
1399/4/22
عه تیبا نیست تو این پیش فروش !!!!
1399/4/22
سلام عصر بخیر من میخواستم یه تیبا 2 ثبت نام کنم که در این طرح نیستش