موضوعات داغ

اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو منتشر شد + چطور متوجه شویم که برنده شده‌ایم؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ساعت ده صبح امروز دوشنبه 23 تیرماه مراسم قرعه کشی دور جدید پیش فروش ایران خودرو صورت پذیرفت و طی آن برندگان خودروهای ثبت نامی مشخص شدند. مطابق اطلاعات اعلام شده توسط بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، حدود هفتصد هزار نفر در دور جدید شرایط فروش ایران خودرو شرکت کردند که از میان آن‌ها 50 هزار نفر برنده خودروهای ثبت نامی خواهند شد.

یکی از جذابیت‌های دور جدید شرایط پیش فروش ایران خودرو، حضور محصولات جدید این شرکت نظیر رانا پلاس و محصول جدید K132 بود که طی آن حدود هشتاد هزار نفر متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو یعنی K132 بوده‌اند. جالب آن‌که ظرفیت این خودرو در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک تنها 16 هزار دستگاه بوده است.

34 هزار ظرفیت نیز برای دیگر محصولات ایران خودرو در این شرایط پیش فروش در نظر گرفته شده است. این خودروها عبارتند از: دنا پلاس، پژو 207 دنده‌ای، پژو پارس LX، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ELX، پژو 206 تیپ 2 و سمند EF7 بنزینی. با توجه به حضور محصول جدید رانا پلاس در این شرایط فروش، به نظر می‌رسد این خودرو نیز سهم بزرگی از توجهات را معطوف به خود کرده باشد. در ادامه می‌توانید جدول تعداد متقاضیان و ظرفیت هرکدام از خودروهای موجود در شرایط پیش فروش ایران خودرو را مشاهده نمائید.

چگونه متوجه شویم که برنده شده ایم؟

در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو که در آن رانا پلاس و همچنین K132 حضور داشتند، با مراجعه به صفحه زیر و وارد کردن کد پیگیری خود می توانید متوجه شوید که آیا برنده بوده اید یا خیر:

لیست اسامی و کدهای برنده شده در پیش فروش جدید ایران خودرو

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/23
خلایق هر چه لایق
1399/4/23
هرچی کدپیگیری رومیزنم بالا نمیادچطوره بایدلیست برندگان رونگاه کنیم