موضوعات داغ

نگاهی به قیمت چری تیگو 7 در بازار؛ شاسی بلند پرفروش مدیران خودرو

عکس مطلب اول

مدیران خودرو یکی از خودروسازان خصوصی بزرگ ایران است که به تولید و عرضه خودروهای چری با دو برند ام وی ام و چری اشتغال دارد. از اوایل دهه نود این شرکت تصمیم گرفت تا محصولات بالارده برند چری را با نام اصلی به بازار کشورمان عرضه کند. چری تیگو 7 نیز یکی از این محصولات بود که از میانه دهه نود تاکنون مهمان جاده‌های ایران است.

چری تیگو 7 یک شاسی بلند جمع و جور لوکس است و برای مدتی پرچمدار محصولات چری نیز بود. این خودرو حاصل همکاری شرکت چری با مهندسان و خودروسازان اروپایی است و از سطح بالایی از تکنولوژی بهره می برد. چری تیگو 7 نخستین خودرویی بود که مصر‌ف‌کنندگان ایرانی را با مفهوم کراس اوور لوکس چینی آشنا کرد.

محصولات چری

ایجاد محدودیت‌های مختلف برای واردات خودرو طی دو دهه اخیر و متوقف شدن آن در پاره‌ای از اوقات، سبب شده تا بازار خودرو ایران با کمبود خودروهای لوکس مواجه شود. خودروسازان چینی و شرکای ایرانی آن‌ها نیز بهترین استفاده را از این فرصت بردند و با عرضه محصولات لوکس و نیمه لوکس چینی، قشر بزرگی از مشتریان ایرانی را به سمت خود کشاندند. چری تیگو 7 نیز به لطف بازاریابی موفق مدیران خودرو و ارائه شرایط فروش منعطف، تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده است.

قیمت چری تیگو 7 در ابتدای ورود به بازار این خودرو را به گران‌ترین محصول مدیران خودرو تبدیل کرده بود که نشان دهنده پرچمدار بودن این خودرو است. در طی سه سالی نیز که از حضور این خودرو در خط مونتاژ مدیران خودرو می‌گذرد، قیمت تیگو 7 به واسطه افزایش بهای ارز یا نوسان قیمت نهاده‌های تولید، همواره افزایشی بوده است. برای مثال میانگین قیمت چری تیگو 7 طی سال 98 از 330 میلیون تومان به حدود 370 میلیون تومان افزایش یافته است. در حال حاضر نیز قیمت چری تیگو 7 از سوی مدیران خودرو 640 میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می‌توانند به روش نقدی یا اقساطی، چری تیگو 7 را خریداری نمایند.

شرایط فروش چری

یکی از شناخته‌شده ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو، نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو است. برای سهولت در خرید خودرو، نمایندگی رضایی روشن تهران شرایط ویژه ای را برای خریداران اعلام کرده که می توانید به شماره واتساپ 09915010148 پیام دهید تا این نمایندگی با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید برای مشاوره به همین شماره، تماس بگیرید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/28
خدایی روش شده همچین قیمتی بزاره با دو تا لوکس گفتن به یه ماشین ارزون تو سطح جهانی که نباید قیمتو اینقدر بالا گفت
1399/4/28
نمی ارزه اصلا
1399/4/28
شما کم تبلیغات این چری رو کنید ممنون میشیم ازتون با این قیمت های فضایی که میدن
1399/4/28
چری تیگو۷ یا تمام خودروهای دیگری که در لیست وجود دارند ، همین امروز ۳۰٪ زیر این قیمت ها هم در هیچ نمایشگاه نقد نمیشود !!!
وقتی تیگو ۷ را با فقط ۱۳ هزار کیلومتر کارکرد، هیچ نمایشگاهی امروز حتی ۴۵۰ میلیون هم از شما نمیخرد ، حماقت محض میخواهد که کسی ۶۰۰ میلیون به آن پول بدهد!!!

به طور مشابه آریزو۵ توربو رو هم هیچ نمایشگاهی از شما ۳۰۰ میلیون نمیخرد ، ۳۰۰ که هیچ حتی ۲۸۰ میلیون هم به شما پول نقد نمیدهند ، میتونید تست کنید تا مطمئن بشید !!! چطور ماشینی رو که نمایشگاه و بازار از شما ۴۵۰ میلیون هم نمیخرد با وقاحت ۶۴۰ میلیون پیش فروش میکنید !!!
انسان انگشت به دهان میماند !

علیرضا باروتی تبار
۲۸ تیرماه ۱۳۹۹
1399/4/28
نمیدانم علت اعتراض نکردن شما (سایت های خودرویی) به گرانی خودرو مخصوصا محصولات چری که یک شبه بیش از 100 میلیون تومان گران کردند چیست ؟ روز گران کردن خودرو سایت شما زودتر از سایت خود چری افزایش ها را زده بودید و خیلی راحت با جمله ( چری یا مدیران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد ) کنار می آید . ما انتظارمان از شما نویسندگان و مطبوعات ها و خبرگزاریها خیلی بیشتر است خواشمند است به سادگی از کنار افزایش قیمتها نگذرید به خدا این مردم گناه دارند . ممنون
1399/4/28
ماشین تک دیفرانسیل 640ملیون بابا دوسال پیش بی ام و x4 ۵۰۰ملیون بود فقط دوسال نه ۲۰سال خدا از باعث بانیش نگذره
1399/4/29
میشه گفت پیکان شاسی بلند آخه قیمت این ماشین نمیتونه بالای 400 میلیون باشه لگن چینی
1399/4/30
با سلام،، درسته قیمت ارز نوسان بالا داشته،، اما قبول کنید قیمت محصولات مدیران خودرو بی رحمانه بالا رفته،، بطوری که به محض اعلام قیمت جدید،، سریع سایت بسته میشه و چند روز بعد قیمت‌های وحشتناک دوباره به میدان میاد،،، خیلی بی رحمید،،، هرچی هم قیمت ارز بالا بره بازهم قیمت بالای محصولاتتون توجیه نداره،،، بنده با کلی برنامه ریزی مبلغی تهیه نموده و به محض تصمیم به خرید یهو وحشتناک قیمت‌ها رو بردید بالا،،، نمونش چری آریزو 5 یا تیگو 7 یا آریزو 6،،، تورو خدا رحم کنید،، اصلا درست نیست
1399/5/2
سلام،، واقعا شما خجالت نمی‌کشید بر مبنای قیمت دلار قیمت ماشین هاتونو به قیمت‌های وحشتناک بردید،،،؟؟؟ حالا قیمت دلار مثلا داره میاد پایین باز برنامتون چیه؟