موضوعات داغ

لکسوس NX 300h اف اسپورت ۲۰۲۱ با نسخه ویژه بلک‌لاین رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

لکسوس NX که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد با تغییراتی ظاهری و فنی به‌روزرسانی شده است. این کراس‌اوور کامپکت تاکنون فقط یک فیس‌لیفت داشته که با نسخه اصلی تفاوت چندانی ندارد - اما این اشکالی ندارد چون لکسوس اطمینان حاصل کرده بود طراحی NX جلوتر از زمان خودش است. همچنین اگر یک نسخه هیبریدی بخواهید، NX 300h برای شما در دسترس است.

مشکل این است که در ایالات‌متحده، اگر ‌بخواهید لکسوس NX هیبریدی را بخرید، نسخه شیک و جذاب اف اسپورت برای شما در دسترس نیست. این یعنی عدم وجود کیت بدنه اضافی و سیستم تعلیق تقویت‌شده و همچنین در آن به جای جلوپنجره مشبک از جلوپنجره ساده افقی استفاده شده است.

این شرایط در سال ۲۰۲۱ تغییر می‌کند، چون لکسوس قصد دارد مدل NX 300h اف اسپورت را به خط تولید خودش اضافه کند. این برند لوکس ژاپنی، نسخه ویژه بلک‌لاین را با اف اسپورت هیبریدی جدید معرفی می‌کند. طبق گفته این شرکت، خریداران زیادی خواستار عرضه سری بلک‌لاین بوده‌اند.

لکسوس NX 300h

NX 300h اف اسپورت که با رنگ‌های مختلفی موجود است، مدل بالارده لکسوس NX خواهد بود. البته، این مدل تمام تجهیزاتی که از یک لکسوس انتظار دارید را شامل می‌شود، از جمله پیشرانه تمام چرخ محرک، صندلی‌های گرمایشی و دارای سیستم تهویه، و درب عقب برقی با سنسور ضربه.

لکسوس همچنین یک کیف اسناد ساخت شرکت زیرو هالی‌برتون را با نسخه ویژه بلک‌لاین ارائه می‌دهد. رنگ این کیف اسناد با رنگ خودرو یکی است و دارای ویژگی‌های خاصی مثل لوگو کرومی و خطوط داخلی شبیه جلوپنجره لکسوس می‌باشد.

لکسوس قصد دارد فقط ۱۰۰۰ نسخه از NX 300h اف اسپورت بسازد که تولید آن از سه ماه آینده آغاز می‌شود. قیمت این مدل خاص ۴۷ هزار دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد