موضوعات داغ

کوییک اسپرت توسط سایپا به نمایش درآمد؛ چهره‌ای اسپرت‌تر برای هاچ بک جدید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کوییک را می‌توان نمونه هاچ‌بک ساینا قلمداد کرد که سایپا با هدف تسلط بر بازار پرفروش و جذاب هاچ‌بک‌ها در کشورمان، از چند سال پیش اقدام به عرضه این خودرو در تیپ‌های گوناگون کرده است. کوییک آر و کوییک اس، دو تیپ جدید از این خودرو هستند و پیش از این نیز کوییک ساده با گیربکس دنده‌ای و کوییک اتوماتیک به بازار عرضه شده بودند.

در حاشیه مراسم رونمایی از کراس اوور سایپا SP100، شاهد حضور نسخه دیگری از کوییک بودیم که علائم درج شده روی آن نشان‌ می‌دهد که این خودرو کوییک اسپرت نام دارد. به گفته مدیران و منابع مطلع در سایپا، این خودرو همان کوییک اس است که با بهینه سازی‌های صورت گرفته توسط سازمان تحقیقات سایپا، تبدیل به کوییک اسپرت شده است.

اگر کوییک اسپرت را از فاصله نزدیک مشاهده کنید، قطعا به یاد خودروهای رالی خواهید افتاد چرا که این خودرو با افزوده شدن بال عقب، رینگ‌های جدید و خطوط رنگی بدنه، شبیه به چنین خودروهایی شده است. تریم داخلی دو رنگ مشکی – نارنجی و نوشته اسپرت ادیشن در داخل نیز جذابیت قابل قبولی را برای کابین کوییک اسپرت فراهم کرده‌اند.

کوییک اسپرت

مطابق اعلام سایپا، رونمایی از این خودرو صرفا یک عمل نمادین بوده و قرار نیست تا کوییک اسپرت به تولید برسد. بنابراین نباید منتظر عرضه آن از سوی این شرکت و حضور در بخشنامه‌های فروش سایپا باشیم، هرچند ممکن است با توجه به شرایط بازار در آینده نظر سایپا در مورد تولید و عرضه کوییک اسپرت تغییر پیدا کند.

با توجه به ایجاد محدودیت‌های گسترده در بازار و عدم حضور خودروهای جدید، سایپا به خوبی توانسته با افزایش تنوع کلاس بندی خودروهایش و عرضه محصولاتی همچون ساینا اس، کوییک اس و کوییک آر بخشی از تنوع طلبی مشتریان را ارضا کند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/16
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
1399/5/17
خدایی خیییییلی خنده دارین با این مسخره بازیاتون. عزیزه تولید کننده مردم دارن ماشینای تولید شده توو دنیا رو مییییبینن بخدا، می بی نن. میفهمی؟ بعد اسباب بازیه رنگارنگه شمارو ما با تولیدات کدوم شرکت مقایسه کنیم آخه خنده دارا؟ چرا دستی دستی خودتونو مضحکه میکنین آخه؟
1399/5/17
بیشتر شبیه اسباب بازی است تا ماشین.
1399/5/18
خدایی بی نظیر شده. عالیه.
اینایی که نظر منفی میدن، همین ماشین اگه به جای تولید داخل روش made in usa میخورد خودشونو تکه پاره میکردن.
1399/5/21
آفرین استاد اگه روش یه شورولت خورده بود نمی‌دونستن چه شکلی تعریف کنم بدی ما ایرانی ها همینه همیشه مرغ همسایه غازه
1399/8/25
برو یه ماشین امریکایی درسطح کوییک روبا کوییک مقایسه کن اون موقع میبینی که مرغ همسایه چه گوشتی داره
1399/5/22
پوز ماشین شده مث ماشینای راهسازی
بیش از این ما رو شرمنده و در دنیا خجلت زده نکنید
1400/6/28
سلام چه جالب ترمز های عقب این خودرو از نوع دیسکی هستند.