موضوعات داغ

ارزان‌ترین خودرو الکتریکی جدید در آمریکا کندی K27 چینی است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تولیدکننده خودروهای الکتریکی کوچک یعنی کندی به تازگی از دو مدل K27 و K23 برای بازار آمریکا رونمایی کرده که در حال تبدیل شدن به ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی در ایالات‌متحده هستند.

این دو خودرو توسط شرکت چینی کندی تولیدکننده قطعات و خودروهای الکتریکی عرضه شده و قرار است تا پایان سال وارد بازار شوند. این دو مدل ابتدا در تگزاس و سپس در سراسر آمریکا عرضه خواهند شد.

خودرو الکتریکی کامپکت کندی K27 از پک باتری ۱۷.۷ کیلووات ساعت استفاده می‌کند که کندی ادعا کرده برای طی کردن مسافت ۱۶۰ کیلومتری کافی است. هنوز اطلاعاتی درباره توان و گشتاور این دو مدل منتشر نشده، اما می‌دانیم قیمت آن‌ها از ۲۰۵۰۰ دلار شروع خواهد شد، رقمی که پس از محاسبه اعتبار مالیاتی به ۱۳ هزار دلار کاهش پیدا می‌کند.

کندی

طراحی کندی K27 بسیار ساده است. عرض این خودرو خیلی کم و ارتفاع آن نسبتا زیاد است، در حالی که از چراغ‌های جلو و عقب گرد بهره می‌برد. در داخل هم شاهد یک نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای بزرگ روی داشبورد هستیم.

مدل بزرگ‌تر K23 همراه با K27 در آمریکا عرضه می‌شود. این مدل دارای پک باتری ۴۱.۴ کیلووات ساعت است که با هربار شارژ می‌تواند مسافت ۲۹۰ کیلومتری را طی کند. قیمت K23 از ۳۰ هزار دلار آغاز می‌شود، که با محاسبه اعتبار مالیاتی به ۲۲۵۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد