موضوعات داغ

بعضی خودروهای ایرانی در عراق به دلیل امنیت پایین اجازه تردد در جاده را ندارند

عکس مطلب اول

دیروز طی مراسمی گروه صنعتی آمیکو از کامیونت های M5.2 با کاربری های مختلف رونمایی کرد. در این مراسم مسئولین مختلفی از جمله دکتر خادمی، معاونت اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و یا دکتر نجفی از وزارت تعاون نیز حضور داشتند. خانم دکتر معصومه پاشایی، نماینده محترم مردم مرند و جلفا در این مراسم سخنرانی کوتاهی داشتند که به نکات جالبی در مورد صنعت خودرو اشاره کردند.

امنیت پایین خودروهای ایرانی

به گزارش خودروبانک، ایشان به عنوان نماینده مردم از حمایت بیش از حد دولت از صنعت خودروسازی انتقاد کرد. خانم پاشایی گفت که حمایت زیاد دولت از خودروسازی کشور باعث شده تا لطمه زیادی به بخش خصوصی وارد شود و در حال حاضر شرایط خوبی در صنعت خودرو کشور وجود ندارد. پاشایی ادامه داد که در سفری به عراق، خودروهای ایرانی را دیده که به دلیل امنیت پایین، تنها اجازه تردد در شهر را داشته و مجاز به خروج از شهر و ورود به جاده ها نبوده اند.

در همین حال این خودروها در داخل کشور مرتب در جاده ها تردد می کنند و در حین تصادف آنچنان متلاشی می شود که حتی نمی توان قطعات آنها را پیدا کرد!

پاشایی همچنین از گروه صنعتی آمیکو به عنوان یک بخش خصوصی مستقل برای سال ها تلاش در زمینه تولید خودروهای تجاری تقدیر کرد و خاطر نشان کرد که در مجلس سعی خواهد کرد تا شرایط را برای بخش خصوصی صنعت خودرو بهتر از گذشته کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/22
یعنی استاندارای ما از یه کشور جنگ زده ای مث عراق هم پایین تره