موضوعات داغ

ادعای صاحبان شورولت کوروت C8 ۲۰۲۰ مبنی بر باز شدن در کاپوت حین رانندگی +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تعدادی از صاحبان شورولت کوروت C8 ۲۰۲۰ گزارش داده‌اند که درب صندوق جلو خودروهای آن‌ها حین رانندگی باز شده است - که قطعا بهترین یا مطمئن‌ترین تجربه‌ای نیست که پشت فرمان انتظارش را دارید.

انتشار گزارش‌ها درباره باز شدن درب صندوق جلو کوروت C8 از ماه ژوئن در انجمن اینترنتی کوروت آغاز شده‌ است. برخی از مالکان ادعا می‌کنند که کاپوت آن‌ها حین رانندگی باز شده است. این باعث شده تعدادی از صاحبان کوروت از حلقه کارابین روی درب صندوق جلو خود استفاده کنند تا از باز شدن آن حین رانندگی جلوگیری کنند.

کاپوت سه حالته!

کاپوت کوروت C8 می‌تواند در سه موقعیت مختلف قرار بگیرد؛ یا کاملا بسته، یا نیمه‌باز یا کاملا باز. کاپوت را می‌توان با استفاده از کلید فاب یا یک دکمه روی درب سمت راننده باز کرد.

ما با تعدادی از ویدئوهایی که توسط سیستم ضبط اطلاعات عملکرد خودرو ضبط شده‌ است روبرو شده‌ایم که نشان می‌دهند درب صندوق جلو حین رانندگی باز می‌شود. با این حال، برخی از صاحبان کوروت ۲۰۲۰ به اخطارهای متعددی که خودرو هنگام باز شدن کاپوت می‌دهد اشاره کرده و می‌گویند این امکان ندارد که کاپوت ماشین به خودی خود باز شود و یکی از کاربران یوتیوب گفته این قطعا نتیجه خطای انسانی است.

شکایات اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی

تاکنون هشت شکایت جداگانه در این مورد توسط اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی ثبت شده است، که در آن مالکان مختلف تجارب خود از باز شدن درب صندوق جلو و ایجاد خسارت را اعلام کرده‌اند. چند نمونه از این شکایات را بررسی می‌کنیم:

من داشتم به سمت دره رانندگی می‌کردم و بعد از ۱۵ ثانیه صدای باز شدن گیره کاپوت جلویی رو قبل از اینکه ببینم کاپوت باز شده شنیدم. از دست دادن ناگهانی دید نزدیک بود باعث بشه از صخره سقوط کنم، چون نمی‌تونستم پیچ جاده رو ببینم.

همچنین بخوانید: مشکل قفل درب‌های شورولت کوروت 2020 موجب نارضایتی مشتریان شد!

حین رانندگی با سرعت حدود ۶۵ کیلومتر بر ساعت درب صندوق جلویی در یکی از خیابان‌های شهر باز شد. چراغ هشدار قبل از این اتفاق روشن نشد و هیچ عامل خارجی باعث باز شدن درب صندوق نشد. این اتفاق باعث خم شدن لولاهای درب صندوق و در نتیجه آسیب به گوشه‌های پنل جلویی خودرو شد.

در حالی که هنوز مشخص نیست آیا صاحبان خودروها در این اتفاق مقصر هستند یا خیر، اما این امکان وجود دارد که این مشکل فقط برای کوروت C8های خاصی رخ می‌دهد و شامل تمام آن‌ها نمی‌شود، چون برخی از مالکان این مدل تاکنون با چنین مشکلی روبرو نشده‌اند.

https://www.aparat.com/v/GBP9e

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد