موضوعات داغ

تحویل دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک در انتظار ابلاغ قیمت جدید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی این شرکت برای تحویل خودروی جدید این شرکت یعنی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک به مشتریان خود خبر داد. با این حال ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این خودرو توسط نهادهای ذیربط است و فرآیند قیمت ‌گذاری این خودرو تاکنون با تاخیر همراه بوده است.

مطابق گفته فرشاد مقیمی، به محض تصویب قیمت دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک و تکمیل وجه توسط مشتریان، اقدام به تحویل این خودرو به مشتریان خواهیم کرد.

تولید 200 دستگاه دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک در روز

فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به همکاری زنجیره تامین، اعلام کرد که به صورت روزانه قرار است تعداد 200 دستگاه خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک در کشور تولید شده و در حال حاضر هم نزدیک به 2000 دستگاه تولید و آماده تحویل به مشتریان است.

فرشاد مقیمی در ادامه سخنانش افزود: دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با استانداردهای آلایندگی و زیست محیطی مصوب و ملی مطابقت کامل داشته و در حال حاضر حدود 7300 دستگاه خودرو دنا پلاس و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک به مشتریان تعهد داریم که با تامین و تدارک قطعات و همکاری زنجیره تامین، خوشبختانه در تولید این محصول با مشکلی مواجه نیستیم و ظرفیت تولید ما بیشتر از اعداد ذکر شده نیز خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد