موضوعات داغ

نسخه لیموزین از مرسدس بنز کلاس G ساخته می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هنگامی که سخن از تجمل و توانگری به میان می‌آید، همیشه نامی از مرسدس بنز کلاس G مطرح است و بسیاری فکر می‌کنند مرسدس جی کلاس خودروی مناسبی برای افراد متمول خواهد بود.

با این حال همواره افرادی هستند که تمایل دارند تا خاص‌تر از دیگران به نظر برسند. برای این افراد، مرسدس AMG G63 لیموزین گزینه مناسبی خواهد بود. این لیموزین مرسدس ساخت شرکت کانادایی Inkas Armored است که در تولید اتومبیل‌های لوکس و خاص مهارت دارد.

شرکت کانادایی Inkas Armored مرسدس جی کلاس را که به عنوان یک اتومبیل لوکس شناخته می‌شود، انتخاب کرده و به آن تجملات بیشتری اضافه کرده است. از سوی دیگر طول خودرو نیز اضافه شده تا به یک لیموزین واقعی تبدیل شود.

طول کلی مرسدس جی کلاس لیموزین اکنون از شش متر فراتر رفته و فاصله بین دو محور این خودرو نیز حدود 4.5 متر است. البته صندلی‌های مرسدس جی کلاس تغییری نداشته‌اند و این خودرو همچنان چهار صندلی دارد.

امکانات رفاهی مرسدس جی کلاس لیموزین

بخش عمده تجهیزات رفاهی صرف سرنشینان عقب خودرو شده است، جایی که می‌توان با استفاده از یک تلویزیون 4K عظیم به تمامی امکانات رفاهی دسترسی داشت. اگر افراد نیاز به مکالمه با راننده داشته باشند، می‌توان تلویزیون را پایین آورد.

یک قسمت کنترلی نیز برای تنظیمات صندلی‌های عقب در نظر گرفته شده که از طریق آن افراد می‌توانند سرمایش و گرمایش سیستم تهویه صندلی‌ها را تنظیم کنند. این صندلی‌ها به ماساژور نیز مجهز هستند.

MAGE_HERE data-src="//cdn.khodrobank.com///cdn.khodrobank.com/../../Reviews/52989_g637.jpg" />لیموزین مرسدس جی کلاس

جالب‌ترین ویژگی لیموزین مرسدس جی کلاس، چراغ نور خورشید است که به سرنشینان عقب امکان استفاده از نور خورشید مصنوعی را در صورت نیاز می‌دهد. موتور V8 توربوشارژر ساخت AMG‌ نیز بدون تغییر خاصی وظیفه قدرت بخشی به لیموزین مرسدس را برعهده دارد.

لیموزین‌های ساخت شرکت کانادایی Inkas Armored به طور معمول ضدگلوله هستند و لیموزین مرسدس جی کلاس نیز چنین قابلیتی دارد. سرتاسر بدنه این خودرو با زرهی به نام CEN 1063 BR7 پوشیده شده که می‌تواند در مقابل مهماتی از قبیل فشنگ‌های 7.62 میلیمتری یا 0.308 وینچستر مقاومت کند.

در زیر خودرو نیز دو سپر فلزی قرار داده شده که از خودرو در برابر انفجار نارنجک‌ها محافظت می‌کنند. البته سیستم تعلیق و لاستیک‌های مرسدس جی کلاس لیموزین مورد بازنگری قرار گرفته‌اند تا تحمل وزن بیشتر زره‌ها را داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

فیلم بررسی تیگو 8 پرو e پلاس
فیلم بررسی تیگو 8 پرو e پلاس
کامان ریل چیست؟
کامان ریل چیست؟
رنو کپچر جدید در هفته آینده رونمایی خواهد شد
رنو کپچر جدید در هفته آینده رونمایی خواهد شد
نسخه جدید هیوندای سانتا کروز معرفی شد، به روزرسانی تنها پیکاپ هیوندای
نسخه جدید هیوندای سانتا کروز معرفی شد، به روزرسانی تنها پیکاپ هیوندای
نگاهی به ون کراس اوور عجیب تویوتا X-Van Gear
نگاهی به ون کراس اوور عجیب تویوتا X-Van Gear
کراس‌اوور تمام برقی جیکو J6 با قیمت اقتصادی رونمایی شد
کراس‌اوور تمام برقی جیکو J6 با قیمت اقتصادی رونمایی شد