موضوعات داغ

کدام خودروها در بازار دست دوم به سختی فروخته می شوند؟ + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

پرداختن به پرفروش ‌ترین خودروهای سال می ‌تواند جذاب و خواندنی باشد، اما کم فروش‌ ترین خودروهای سال چطور؟ پیرامون این موضوع مقاله های مختلفی در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفته و بارها به این موضوع پرداختیم که کدام خودروها بیشترین میزان فروش و یا کمترین میزان فروش در طول یکسال داشته اند.

حال همانقدر که بازار خودروهای صفر کیلومتر مورد توجه قرار می گیرد، لازم است که توجه ویژه ای بر روی بازار خودروهای دست دوم هم صورت گیرد وحتی بیشتر از بازار خودروهای صفر کیلومتر به آن توجه شود، زیرا ورود به این بازار و خرید یک اتومبیل نیاز به دقت بسیار بیشتری نسبت به خرید یک خودروی صفر کیلومتر دارد.

یکی از موضوعاتی که در زمان خرید خودرو چه به صورت صفر کیلومتر و چه به صورت کارکرده باید مد نظر قرار گیرد، بازار فروش نسخه های دست دوم آن است و مالکان این دسته از وسایل نقلیه قبل از خرید خودرو، باید توجه داشته باشند که برای فروش مجدد ماشین خود چقدر طول می کشد تا یک خریدار پیدا شود؟

خودروهایی که سخت بفروش می رسند!

امروز در خودروبانک، نگاهی به آخرین آمار ارائه شده از سوی وبسایت خرید و فروش اینترنتی خودرو یعنی iSeeCars خواهیم داشت که بد فروش ترین خودروهای بازار آمریکا را به ما نشان خواهد داد، محصولاتی که حتی 200 روز هم روی دست مالکان می ماند تا اینکه در نهایت یک مشتری برای خرید آن پیدا شود.

لازم به ذکر است که این لیست نتیجه بررسی آمار فروش 4.4 میلیون خودروی مختلف از ماه مارس تا ماه ژوئن 2020 در بازار ایالات متحده آمریکا بوده و میانگین انتظار برای فروش اکثر خودروها حدود 68.9 روز اعلام شده است. حال در ادامه خواهیم دید که مالکان کدام خودروها برای فروش دوباره ماشین های خود نیاز به داشتن صبر بسیار بالایی داشته و ماشینشان بازار دست دوم بسیار بدی دارند.

میزان انتظار برای فروش در بازار دست دوم ها

خودرومیانگین روزهای انتظار
فورد اکو اسپرت109.8
آلفارومئو استلویو115.5
کادیلاک XT4115.7
لندروور رنجروور117.8
لندروور دیسکاوری اسپرت118.6
کیا کادنزا121.6
لندروور رنجروور اسپرت125.2
مازراتی لوانته181.2
لندروور رنجروور ولار188.1
لندروور دیسکاوری199.9

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/8
اینارو بیار ایران چنان واسش سرو دست بشکنن مردم.اونا پرایدو سوار بشن قدر این ماشیناشونو میدون.خخخ
1399/6/11
به ما چه؟