موضوعات داغ

برای خرید میتسوبیشی ASX به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟ + نکات پیش از خرید

عکس مطلب اول

میتسوبیشی یکی از خودروسازان قدیمی و مشهور ژاپنی است که محصولات آن از دهه هفتاد خورشیدی تاکنون در کشورمان از اقبال و محبوبیت قابل توجهی برخوردار شده‌اند. از میتسوبیشی گالانت سوسماری و عینکی تا میتسوبیشی اوتلندر PHEV، همگی در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان ایرانی به خودروهایی دوست داشتنی تبدیل شده‌اند.

طی دهه اخیر و با گشایش‌های اندکی که در موضوع واردات خودرو صورت گرفت، شرکت آرین موتور موفق شد تا به نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران تبدیل شده و برخی از محصولات این برند را به بازار ایران عرضه کند. از جمله این محصولات می‌توان به میتسوبیشی میراژ، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی اوتلندر اشاره کرد.

در این بین میتسوبیشی ASX‌ یک شاسی بلند شهری است که سعی دارد در میان انبوه خودروهای رنگارنگ کره‌ای و چینی، با اصول ژاپنی خود حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. میتسوبیشی ASX در بازار خودرو ایران با محصولاتی همچون هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، نیسان جوک و چری تیگو 7 رقابت می‌کند. میتسوبیشی ASX در چند تیپ و طی سال‌های 2013 الی 2018 وارد بازار ایران شد.

میتسوبیشی ASX، هایلاین و میدلاین

نخستین نمونه‌های وارد شده از میتسوبیشی ASX‌ به ایران طی سال‌های 2013 الی 2015 وارد بازار شدند. این خودروها در دو تیپ 2 و 4 به مشتریان فروخته شدند که تیپ 4 امکانات رفاهی بیشتری داشت و به همین سبب مورد استقبال بهتری از سوی مصرف‌کنندگان ایرانی قرار گرفت.

میتسوبیشی ASX‌

پس از گذشت چند سال، میتسوبیشی تصمیم گرفت تا شاسی بلند جمع و جور خود را دستخوش جراحی زیبایی کند. اکنون در نمای جلوی میتسوبیشی ASX‌ شاهد استفاده از زبان طراحی محصولات میتسوبیشی بودیم که شامل جلوپنجره بزرگ مشکی رنگ به همراه تکه‌های کرومی و چراغ‌های تیزتر بود. رینگ‌های این خودرو نیز طرح جدیدی دارند و نسبت به گذشته یک سایز بزرگتر شده‌اند. نسخه‌های وارد شده از میتسوبیشی ASX‌ با چهره جدید عمدتا تولید سال‌های 2017 و 2018 هستند و تنها در تیپ فول یا تیپ 4 فروخته شدند.

مزایا و معایب میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX همچون هر خودرو ژاپنی دیگری، نکات مثبت بسیاری را در خود جای داده است. از جمله مزایا میتسوبیشی ASX‌ می‌توان به مواردی همچون کیفیت ساخت رضایت‌بخش، دوام طولانی مدت و سواری نرم و راحت اشاره کرد. در سوی مقابل عمده مورد از معایب میتسوبیشی ASX‌ تنها به بازار کم رونق آن در مقایسه با رقبای کره‌ای مربوط می‌شود. خودروهایی همچون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج به لطف واردات گسترده‌تر و طولانی مدت بیشتر در بین مصرف‌کنندگان ایرانی شناخته شده‌اند و به همین دلیل تمایل بیشتری برای خرید و فروش آن‌ها وجود دارد. از سوی دیگر نمایندگی‌های آرین موتور در سراسر کشور گسترده نشده‌اند و مشتری در تمامی نقاط ایران قادر به انجام سرویس‌های دوره‌ای یا تعمیرات میتسوبیشی ASX‌ نیست.

برای خرید میتسوبیشی ASX به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟

برای خرید میتسوبیشی ASX، به حداقل بودجه‌ای در حدود ششصد میلیون تومان نیاز خواهید داشت. در این بازه قیمتی نخستین نمونه‌های وارد شده از میتسوبیشی ASX در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این روند کم و بیش تا بازه قیمتی هشتصد میلیون تومان نیز ادامه دارد.

میتسوبیشی ASX

در بازه قیمتی 800 میلیون الی یک میلیارد تومان، گزینه‌های بهتری برای خرید میتسوبیشی ASX‌ در انتظار شما هستند. در این محدوده قیمتی آخرین نسخه‌های وارد شده که ساخت سال‌های 2017 و 2018 هستند را می‌توان یافت. اکثر نمونه‌های آگهی شده از میتسوبیشی ASX‌ در همین محدوده قیمتی واقع شده‌اند و در بازه بیش از یک میلیارد، گزینه چندانی دیده نمی‌شود.

اتو کلینیک پورسعید خلیلی

در صورت خرید چنین خودرویی و یا هر خودروی دیگر بازار، می توانید برای انجام دیتیلینگ همچون سرامیک بدنه، احیای رنگ، صفر شویی و یا حتی فیس لیفت خودرو، به مرکز اتوکلینیک پورسعید خلیلی به آدرس نیایش غرب، کندروی ستاری، جنب پمپ بنزین ایرانپارس (کد ۱۷۸) شماره تلفن 02144865807 مراجعه کنید. اطلاعات تکمیلی در وبسایت اتوکلینیک پورسعید خلیلی قابل دسترس است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/14
این قیمتش اندازه اسپورتجه و در برابر اون هیچ حرفی برای گفتن نداره و محکوم به فناست
اگر قیمتش کمی از چینی ها بالاتر و بسیار پایین تر از کره ای ها بود،براش بهتر بود و میتونست از خاک خوردن در گاراژها نجات پیدا کنه ولی خب نشد که بشه دیگه ...
1399/6/15
ژاپنی عمو! انگار دید درستی از دنیای خودرو و برند ها نداری...
1399/6/15
دوست عزیز. تا حالا asx سوار شدی؟ چطور به این نتیجه رسیدی؟
1399/6/15
کیفیت ژاپن کجا کره کجا؟ میتسوبیشی خیلی بهتر از کیا است