موضوعات داغ

فروش اقساطی خودروهای کارشناسی شده توسط سوییچ

عکس مطلب اول

مدت‌ها است که بازار خودرو کشور دچار آشفتگی شده و قیمت‌خودرو نیز افزایش شدیدی پیدا کرده است. همگام با این مساله تمایل خریداران به خرید خودروهای کارشناسی شده نیز افزایش پیدا کرده است، چرا که مشتریان بازار خودرو می‌خواهند در ازای پرداخت مبلغی نسبتاً هنگفت، خودرویی قابل اعتماد و مطمئن خریداری کنند.

در این میان موسسات زیادی نیز با هدف ارایه خدمات خرید و فروش خودروی کارشناسی شده در کشورمان راه اندازی شده‌اند. سوییچ هم یکی از همین مراکز است که برای مشتریان امکان خریدی مطمئن و دلچسب را فراهم می‌کند. خرید خودرو کارشناسی شده امروزه به یکی از نیازهای مشتریان تبدیل شده است.

با این حال روند کاری سوییچ با دیگر مراکز متفاوت است و این موسسه خدمات قابل قبولی را برای خریداران و مشتریان در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خدمات سوییچ برای فروشندگان:

سوییچ ترتیبی اتخاذ می‌کند تا زمان تردد خودرو آگهی شده با پلاک متعلق به فروشنده به حداقل رسیده و در کوتاه‌ترین زمان انتقال سند و تعویض پلاک انجام شود. فروشنده در تمامی مراحل فروش خودرو در جریان امور قرار خواهد گرفت.

سوییچ پرداخت وجه به مشتری را تضمین می‌کند. با استفاده از خدمات سوییچ خریدار می‌تواند از انتقال وجه به محض فروش خودرو از سوی خریدار مطمئن باشد. علاوه برآن تمام فرآیند فروش خودرو و انتقال آن نهایتا در یک هفته انجام خواهند شد.

از سوی دیگر و برای رفاه حال فروشندگان، تمامی مراحل نقل و انتقال سند توسط سوییچ و در مراکز حقوقی مورد تایید انجام خواهد شد. برای تمامی خدمات از جمله کارشناسی و قیمت گذاری خودرو هزینه جداگانه دریافت نمی‌شود.

خدمات سوییچ برای خریداران:

نخستین خدمتی که سوییچ به خریداران خودرو ارائه می‌دهد، امکان خرید خودرو به صورت اقساطی است. با استفاده از سوییچ و نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده آن، خریداران می‌توانند خودرو مورد نظر برای خرید را انتخاب کرده و حدود 50% قیمت آن را به عنوان پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 12 تا 36 ماهه پرداخت نمایند.

از دیگر شرایط اعتمادزا در فروش اقساطی خودرو در پلتفرم سوییچ تحویل روز خودرو و تنظیم سند به نام مشتری است. این مساله یکی از وجوه تمایز سوییچ نسبت به دیگر پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو است، چرا که به خریداران اجازه می‌دهد تا در شرایط آشفته بازار خودرو کشور، نسبت به خرید خودرو کارشناسی شده به روش غیرنقدی اقدام کرده و از مزایای خرید خودرو کارکرده مطمئن بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده از سوی سوییچ به خریداران، ضمانت بازگشت خودرو است. در صورتی که شرایط سلامت خودرو فروخته شده با گواهی کارشناسی خودرو مغایرت داشته باشد، این خودرو قابلیت بازگشت را خواهد داشت.

اصالت تمامی اسناد و مدارک خودرو پیش از معامله، توسط تیم حقوقی مجرب سوییچ بررسی شده و مورد تایید قرار می‌گیرند. هیچ خودرویی بدون طی کردن این مرحله وارد نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده سوییچ نخواهد شد. شرایط حقوقی و قانونی مالک نیز توسط سوییچ مورد بررسی قرار گرفته و سپس این خودرو به فروش خواهد رسید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد