موضوعات داغ

عملکرد چری تیگو 7 در تست تصادف چگونه است؟ + فیلم

عکس مطلب اول

چری تیگو 7 به عنوان یک شاسی بلند رده بالای چینی وارد بازار ایران شده و در حال حاضر به عنوان گران ترین محصول عرضه شده این برند در بازار کشور هم شناخته می شود که طی دو سال اخیر بویژه چند ماه گذشته، قیمت آن در بازار و کارخانه افزایش بسیار بالایی تجربه کرده است.

این خودرو در حال حاضر با قیمت 640 میلیون تومانی از سوی مدیران خودرو به مشتریان عرضه می شود، اما آیا این خودرو می تواند در تامین ایمنی سرنشینان خود عملکرد مناسبی داشته باشد؟ در این رابطه فیلمی از تست تصادف چری تیگو 7 در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است که می توانیم شاهد عملکرد مطلوبی از این خودرو در تست تصادف و حفاطت از سرنشینان داخل کابین باشیم.

چری تیگو 7 را بهتر بشناسیم

قبل از تماشای تست تصادف چری تیگو 7، بد نیست بدانید که با تایید شرکت سازنده شاسی بلند چری تیگو 7 با دو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و همچنین یک پیشرانه‌ 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی با حداکثر قدرت 120 اسب بخاری در سطح بین المللی ساخته خواهد شد که در این میان شرکت مدیران خودرو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر را برای عرضه به مشتریان کشور تایید کرده است.

گفتنی است که این پیشرانه با سود جستن از توربوشارژر برای ارسال هوای بیشتر به داخل سیلندرها، می‌ تواند در سیکل ترکیبی با مصرف 6.5 لیتری سوخت در هر صد کیلومتر، حداکثر 147 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 و در کنار آن، قادر به تولید حداکثر 210 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1750 خواهد بود که در ادامه توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT دریافت شده و به سمت چرخ ‌های محرک خودرو ارسال می‌شود که در مقایسه با جعبه دنده‌ های CVT قبلی چری عملکرد بهتری داشته و همچنین باعث شده تا خودروی چری تیگو 7 در کمتر از 11 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

خرید چری تیگو 7

برای خرید این خودرو می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی رضایی روشن تهران با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید. در صورت خرید از این نمایندگی در تهران، یک سال کارواش رایگان به خریدار هدیه داده می شود.

همچنین می توانید در وبسایت رضایی روشن تمامی اطلاعات محصولات مدیران خودرو را مشاهده و از آخرین شرایط فروش آگاه شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد