موضوعات داغ

تحویل اولین کشنده دافران H7 شایان دیزل به مشتریان

عکس مطلب اول

شایان دیزل به عنوان تولید کننده و عرضه کننده وسایل نقلیه تجاری در کشور، از تحویل اولین کامیون کشنده سنگین وزن دافران H7 به مشتریان خود در کمترین زمان ممکن خبر داد. در این مراسم با حضور آقای مهندس طیبی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و همچنین در حضور اعضای هیئت مدیره ماشین رو، اولین کامیون کشنده دافران H7 به مشتریان تحویل داده شد.

این کامیون که به صورت فروش فوری نقدی و با قیمت 1 میلیارد و 970 میلیون تومانی در تاریخ 4 شهریورماه ثبت نام شده بود، روز دوشنبه 17 شهریورماه و با گذشت کمتر از 2 هفته به مشتری تحویل داده شد تا به زودی شاهد حضور و تردید اولین کامیون های دافران H7 شایان دیزل در جاده های کشور باشیم.

لازم به ذکر است که کامیون کشنده تولیدی شرکت شایان دیزل با طراحی مدرن و به روز با نام تجاری DAFRAN H7 معرفی شده است. این محصول موفق به دریافت کلیه استانداردهای ۸۵ گانه اتحادیه اروپا در زمینه ‌های مختلف همچون آلایندگی پایین،‌‌ ایمنی بالا و سایر استانداردهای بین المللی شده تا به یکی از ارزشمندترین کشنده های موجود در بازار کشور تبدیل شود.

دافران H7

کشنده دافران چه مشخصاتی دارد

این کامیون کشنده با طول 6040 میلی متر، عرض 2525 میلی متر، ارتفاع 3680 میلی متر تا سقف اتاق و فاصله بین دو محور 3800 میلی متری ساخته شده است که برای تولید نیرو محرکه خود از پیشرانه 6 سیلندر خطی با حجم دقیق 12 هزار و 155 سی سی استفاده می کند.

این پیشرانه 12 لیتری با بهره مندی از استانداردهای یورو 5، قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت در دور موتور 1900 بوده و می تواند خروجی گشتاور بسیار خوب 2230 نیوتن متری در محدوده 1300 دور بر دقیقه تولید کند. برای انتقال این نیرو به چرخ های عقب، جعبه دنده ای اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی مورد استفاده قرار گرفته است که تعداد 12 دنده جلو و 4 دنده عقب دارد.

سیستم تعلیق این کامیون در جلو به صورت پارابولیک بوده و برای چرخ های عقب از سیستم تعلیق بادی دارای دو بالن با امکان تنظیم ارتفاع از داخل اتاق استفاده شده است، هرچند در زیر اتاق از چهار بالن بادی استفاده شده تا ارتعاشات کمتری از سطح زمین به داخل کابین منتقل شود.

ترمز اصلی کامیون به صورت دیسکی بوده و مجهز به سیستم های ABS، EBS، AEBD، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز هوشمند اضطراری و کنترل کننده الکترونیکی بوسترها خواهد بود، اما به صورت کمکی از سیستم ترمز موتور با قابلیت فعال سازی اتوماتیک و دستی، ترمز گیربکس و همچنین ترمز تپه استفاده شده است.

دافران H7

دافران شایان دیزل چه امکاناتی خواهد داشت؟

از مهم ترین ویژگی این کامیون می توان به بهره مندی از سیستم هشدار خروج از جاده اشاره داشت که برای رانندگان کامیون های کشنده که معمولا در طول روز مدت زمان بالایی را رانندگی می کنند، می تواند ویژگی بسیار مهم و کاربردی تلقی شود، هرچند استحکام کابین این کامیون موفق به دریافت استانداردهای معتبر اروپایی شده و بر روی چهار بالن هوا نصب شده است تا راحتی بالایی برای راننده و سرنشینان داخل کابین داشته باشد.

از دیگر امکانات مهم این کامیون می توان به چراغ های مخصوص روز، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل، بخاری درجا، شیشه بالابرهای برقی، مه شکن های جلو و عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی، گرمکن آینه و شیشه شور چراغ های جلو اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد