موضوعات داغ

بهترین سیستم‌های سرگرمی چندرسانه‌ای متعلق به چه خودروهایی است؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

طی سال‌های گذشته، سیستم‌های سرگرمی رسانه‌ای به بخشی استاندارد در خودروهای جدید تبدیل شده‌اند. لازم به ذکر است که این نمایشگرهای بزرگ عامل مهمی در فروش خودروها هستند، اما قرار نیست مشتری به دلیل وجود یا عدم وجود آن‌ها از خرید خودروی موردنظرش صرف‌نظر کند.

اگر هنگام خرید یک خودرو، سیستم‌های سرگرمی رسانه‌ای برای شما خیلی مهم هستند، این پژوهش جدید نظر شما را جلب خواهد کرد. طبق آماری که توسط این پژوهش منتشر شده، این چهار خودرو یعنی نیسان سنترا، جنسیس G70، دوج چلنجر و بی ‌ام‌ و X6 بهترین عملکرد را در زمینه سیستم سرگرمی رسانه‌ای داشته‌اند.

طبق پژوهش کیفیت و رضایت‌مندی چندرسانه‌ای در ایالات متحده که اخیرا انجام شده ‌است، نیسان سنترا از نظر کیفیت و جلب رضایت مشتریان در بخش خودروهای کوچک/کامپکت با سیستم سرگرمی چندرسانه‌ای خودش بهترین عملکرد را داشته است. جنسیس G70، که به زودی نسخه جدیدش در ایالات متحده عرضه خواهد شد، در بخش خودروهای کوچک/کامپکت پرمیوم صدرنشین است. در مورد خودروهای بزرگ‌تر، دوج چلنجر در بخش خودروهای اندازه متوسط/بزرگ و بی ‌ام‌ و X6 در بخش خودروهای شاسی بلند بهترین سیستم سرگرمی رسانه‌ای را دارند.

نیسان سنترا

این پژوهش براساس نظرات ۸۷ هزار نفر از خریداران و کرایه‌کنندگان مدل‌های جدید ۲۰۲۰ انجام شده است. پس از ۹۰ روز مالکیت، نظر این افراد درباره خودروها پرسیده شد، و این پژوهش از ماه فوریه تا می ۲۰۲۰ صورت گرفت.

این پژوهش، تجریبات مالکان خودرو درباره کیفیت، طراحی، و امکانات سیستم صوتی را جویا می‌شود.

طبق این پژوهش، مشکلات مرتبط با طراحی عامل اصلی نارضایتی مالکان خودرو بوده‌اند. در حالی که به‌روز رسانی‌های آنلاین می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری را حل کنند، اما همچنین ممکن است ضررهای آن‌ها بیشتر از فوایدشان باشد.

برنت گروبر، اجراکننده این پژوهش گفته است:

این قضیه با توجه به رشد سریع قابلیت‌های به‌روزرسانی آنلاین برای سیستم‌های سرگرمی رسانه‌ای و چندرسانه‌ای باعث نگرانی است. در تئوری، حل کردن مشکلات خودروها از راه دور عالی به نظر می‌رسد، اما خودروسازان باید اطمینان حاصل کنند که این راه‌حل باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای مالکان نشود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/26
از نظر من ژیان بهترین خودرو تو این زمینه هست چون من که بچه بودم بابام ژیان داشت اینقدر همه جاش لق بود که میشد باهاش بازی کرد