موضوعات داغ

خودروسازان هر 2 هفته یکبار فروش فوری خواهند داشت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سهیل معمارباشی، مدیر کل صنایع حمل ‌و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به مصوبات آخرین جلسه کمیته خودرو مبنی بر شرایط فروش خودروسازان، اعلام کرد که در این جلسه تعیین شده تا واگذاری حدود ۱۵۲ هزار خودرو به صورت هر دو هفته یک ‌بار تا پایان سال جاری اجرایی شود.

با تجدید نظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت ‌نام خودرو که مشکلاتی را برای برخی از متقاضیان ایجاد کرده بود، در آخرین جلسه کمیته خودرو تصمیم گرفته شد تا این محدودیت برداشته شود و متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام خودروی مورد نیاز خود را داشته باشند، با این حال محدودیت نداشتن پلاک فعال همچنان برای افراد متقاضی وجود خواهد داشت.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، سهیل معمارباشی در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که برای کمک به آرامش بازار خودرو و با دستور سرپرست وزارت صمت و تصویب کمیته خودرو، مقرر شده تا طرح واگذاری حدود ۱۵۲ هزار خودرو تا پایان امسال اجرا شده و خودروسازان هر 2 هفته یکبار شرایط فروش فوق العاده داشته باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/28
حالا که با سیاست خبیث شون قيمت ها را چندین برابر کردن، اصلا هر روز یا هر ساعت فروش فوری بذارن..اصلا منت به سر مردم بذارن این حلبی های تاریخ مصرف گذشته رو، دم درب خونه ها به مردم بدن کارت بکشن پولشو بگيرن بخورن هر چند
سیری ناپذیرند