موضوعات داغ

واکنش عجیب یک نماینده به اعطای خودرو، بجای دنا پلاس ماشین شاسی بلند می خواهیم!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

حتما از ماجرای اعطای خودروی دنا پلاس به هر یک از نمایندگان مجلس خبر دارید که طی روزهای اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و در حالی این موضوع مطرح شده است که بسیاری از مردم دیگر توان خرید یک خودروی پراید را هم ندارند و لازم است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اندکی با کسانی که آنان را انتخاب کرده اند، همدردی کنند.

بحث های زیادی در رابطه با این موضوع می شود که حتما خبرهای آن به گوشتان رسیده است، اما جالب تر از همه واکنش لطف الله سیاهکلی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی است که نه تنها مخالف اعطای خودرو به نمایندگان مجلس نیست، بلکه مدعی است که مجلس بجای خودروی دنا پلاس باید خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس واگذار کند تا بتوانند به امورات مردم رسیدگی کنند!.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی مدعی است که نمایندگان در دوره های قبلی خودروی شاسی بلند دریافت کرده اند، درحالی که ما در این دوره ماشین را از جیب خودمان می خریم و در طول 4 سال به خاطر رفت و آمدهای زیادی که با آن خواهیم داشت، ماشین اسقاط می شود. حال درست است که این هزینه از جیب من نماینده پرداخت شود تا کارهای مجلس را با آن انجام دهیم!.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایلنا، نماینده مردم قزوین چنین می گوید که برای رفتن به مناطق روستایی و یا مناطق کوهستانی نیاز به خودروی شاسی بلند خواهد بود، حال آنکه به ما خودروی دنا پلاس داده اند و اگر آن را بفروش برسانیم، با 400 میلیون اضافه تر هم نمی توان یک خودروی شاسی بلند خرید تا به امورات رسیدگی کرد.

وی در پایان اعلام کرد: دولت به جای اینکه نمایندگان را در مقابل هجمه افکار عمومی قرار دهد، باید دفترکار ، ماشین و نیروی انسانی بیشتری در اختیار نمایندگان بگذارد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/1
رو که نیست سنگ پایِ قزوینه!!!!!
شاسی بلند میخواهید که برید روستاها به امورات مردم رسیدگی کنید؟؟؟؟؟!!!!!!!!
میتونید خودروهایی مثل پاترول و انواع جیپ و ... رو با کمتر از صد میلیون بخرید و به امورات رسیدگی کنید!!!!!!!
بی شرف.
1399/7/1
سلام
اگه هدف فقط خدمت کردن به مردم نقاط کوهستانی باشه با یک پاترول معمولی هم می شه رفت جناب نماینده ... .
1399/7/1
واقعا چقد هم ادمای بدرد بخوری هستید خداوکیلی بودونبودتون در یک عرضه تف به مجلس ودولت بی لیاقت گندزدزید به مملکت پورشه هم میخوان
1399/7/2
حداقل حفظ ظاهر کنید مردم باورتون کنن

هنوز خیلی از مردم از ماشین های با عمر بالاتر از 10 سال استفاده میکنند شما ماشین 4 ساله رو اسقاطی میدونید !
1400/7/20
حیف نون هرجا و هر سمتی داشته باشه ، چه با عمل چه باحرف زدن خودشو نشون میده .
1401/2/3
لطف کنید از مجلس تشریف ببرید بیرون
پول ما بد بخت بیچاره هااست که حتی برای خرید نان هم با سیلی صورتمان را سرخ میکنیم
متاسفانه در این کشور ثروتمند باید قشر عظیمی از مردم نه در بدبختی بلکه در فلاکت زندگی کنند تا شما به فکر شکستی بلند باشید متاسفانه حرف دل بسیار هست و در این مکان نمیگنجد.
1401/3/24
برای تو الاغ هم زیاد پرووووووووووو