موضوعات داغ

اتوشناس، گامی نو در ارائه خدمات خودروی کشور

عکس مطلب اول

مجموعه اتوشناس، کار خود را به عنوان یکی از جدیدترین شرکت های فعال در حوزه خدمات خودرو رسما آغاز کرد و باتوجه به شرایط کنونی بازار خودروی کشور، تمایل مردم به استفاده بیشتر از فضای مجازی و همچنین تحولی که در کسب و کارها بوجود آمده است، اتوشناس هم پس از چندی فعالیت آزمایشی، رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

علی خسروانی به عنوان رئیس هیئت مدیره اتوشناس، توضیحاتی در رابطه با نحوه شکل گیری این مجموعه ارائه کرد و در این خصوص افزود که با مطالعه نیاز بازار و بررسی شرایط و با توجه به ممنوعیت واردات خودرو به کشور، اتوخسروانی تصمیم گرفته تا به حوزه خودروهای دست دوم در شکل و شمایلی جدید ورود پیدا کند و در این مجموعه با 3 سرفصل فعالیتمان را آغاز کردیم.

قدم اول خدمات بود که مهم ترین نیاز هموطنان صاحب خودرو به شمار می رود و بحث دیگر به شخصی سازی و تقویت خودرو نظیر کاور و سرامیک بدنه برمی گردد و در آخر الزام ایجاد تغییرات در مدل های کسب و کار بود که امروزه بیشتر آنان به صورت آنلاین انجام می شود.

علی خسروانی با اشاره به مسیر مطالعه و تحقیقات بازار، در ادامه اعلام کرد که معایب و مزایای خرید و فروش خودرو در فضای مجازی ما را به این فکر وادار کرد تا بستر مناسبی برای این کار فراهم کرده و مشکلاتی که سایر پلتفرم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند را برطرف کنیم.

اتوشناس

به همین منظور، در اتوشناس برای هر مشکلی در این فضا یک طرح جدید معرفی شده است تا مشکلات را برطرف کنیم و در این خصوص می توان به مشکلات امداد خودرو اشاره داشت که با راه اندازی سرویس اتویار این مشکل را برطرف کردیم و استاندارد جدیدی در این حوزه ارائه می کند. مورد دیگر مشکل نبود نیروی متخصص بود که یک مرکز آموزش حرفه ای تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای افتتاح گردید و طی دوره های مختلف نیروی متخصص را آموزش خواهد داد.

علی خسروانی، رئیس هیئت مدیره اتوشناس همچنین اضافه کرد که حوزه خدمات و گارانتی خودروهای کارکرده یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران است که در این مجموعه سعی کردیم تا استانداردهای مناسبی را با روش فروش گارانتی معتبر 2 ساله فراهم کنیم. تجربه اتوخسروانی در تعمیرات خودرو موجب شد تا اتوشناس را پایه گذاری و با گردآوری یک تیم حرفه ای در تمامی حوزه های خدماتی، فعالیت را در این مجموعه آغاز کنیم. استفاده از قطعات اصلی در کنار شفافیت با مشتریان از مهمترین مزیت های این شرکت است.

اتوشناس

رئیس هیئت مدیره اتوشناس در مثالی با اشاره به سرویس اتویار شرکت، اعلام کرد که به هیچ عنوان از روش های حمل خودرو به صورت فعلی استفاده نمی کنیم و با جرثقیل هایی که خودرو را به صورت کامل بلند می کند این کار را انجام خواهیم داد. باتوجه به اینکه اتوشناس با صرف نظر از دسترسی آسان، همه خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان از صفر تا صد را در یک مجموعه فراهم کرده است.

در این مجموعه تعمیرات الکتریکی، مکانیکی، نقاشی، زیربندی، صافکاری بدون رنگ و موارد دیگر کنار هم جمع شده است و به همین دلیل مشتری نیاز به مراجعه به مراکز دیگر نخواهد داشت و تمامی امکانات یکجا کنار هم جمع شده اند.

علی خسروانی همچنین به یکی دیگر از سرویس های اتوشناس تحت عنوان شسته و رفته اشاره کرد و در این خصوص افزود که این سرویس یک خدمات کارشناسی جدید است که مزایای رقابتی زیادی نسبت به سایر رقبا دارد. در این سرویس شخص می تواند خودروی شناسایی شده در فصای مجازی را به اتوشناس معرفی کند تا مراحل کارشناسی با حضور افسران تعویض پلاک (سرهنگ برخورداری)، کارشناسان رسمی قوه قضائیه و متخصصان اتوشناس آغاز شود.

این سرویس 3 مرحله دارد، بررسی اصالت خودرو تحت نظر کارشناسان قوه قضائیه و پلیس، کارشناسی بدنه و رنگ و کارشناسی فنی متفاوت را شامل می شود. مراحل کارشناسی فنی با ابزارهایی انجام می شود که به جرات می توانیم ادعا کنیم در ایران تنها در مراکز معاینه فنی ما وجود دارند، درحالی که دفتر اسناد رسمی و لیزینگ نیز در مجموعه برای ارائه خدمات وجود دارد.

اتوشناس

خسروانی همچنین هزینه ارائه این خدمات را 900 هزار تومان برای هر طرف اعلام کرد و سپس افزود در اتوشناس خسارت ۱۰۰ درصدی برای کارشناسی اشتباه به مشتریان پرداخت می شود که در هیچ مرکزی چنین امکانی وجود ندارد.

هوتن راد، مدیر اتویار نیز در پایان به کارت های ستاره دار اتویار اشاره کرد و در این خصوص اعلام کرد که کارت های اتویار به صورت 3 ستاره، 5 ستاره و 7 ستاره به مشتریان ارائه می شود که دارای قیمت 99 هزار تومانی و 599 هزار تومانی هستند که شامل خدماتی همچون حمل و نقل رایگان و یا تخفیف های ویژه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد