موضوعات داغ

مزایده هوندا آکورد کوپه ۲۰۱۱ با کارکرد ۵۶۰ کیلومتر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در دهه ۹۰ و اواخر دهه ۲۰۰۰، هوندا آکورد فروش خیلی خوبی را تجربه کرد. یکی از گزینه‌های اصلی کسانی که به دنبال عملکرد مطمئن، راحت و مناسب در بخش سدان اندازه متوسط بودند قطعا آکورد بود. البته مدل‌های کنونی آکورد هم بد نیستند، اما‌ در طول زمان با توربوشارژرها، خطوط طراحی جسورانه و فناوری بیشتر تکامل‌ یافته‌اند، در حالی که گاهی اوقات مشتریان به دنبال یک مدل آنالوگ و شاداب هستند. اینجاست که این نمونه بی‌نظیر هوندا آکورد کوپه وارد ماجرا می‌شود. این هوندا آکورد ۲۰۱۱ که قرار است در یک حراجی به فروش برسد فقط حدود ۵۶۰ کیلومتر مسافت را طی کرده که آن را به یک نسخه منحصربه‌فرد برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال این مدل نسل هشتم هستند.

این خودرو تا ژوئن امسال در اختیار شرکت هوندا موتور آمریکا در کالیفرنیا بوده است، سپس به یک زیرمجموعه از همان شرکت در اوهایو منتقل شده و بعد از آن فروشنده کنونی آن را به دست آورده است. این مدل هنوز دارای برچسب کارخانه روی شیشه و دو دسته کلید است. روی این خودرو هیچ خطی نیفتاده و با رنگ قرمز سن‌مارینو و چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی توجه همگان را به خودش جلب می‌کند. امکانات خارجی شامل سانروف، اسپویلر عقب، آینه‌های گرمایشی قابل تنظیم برقی، و اگزوزهای دوگانه هستند.

تریم شیک EX-L

این آکورد کوپه دارای تریم شیک EX-L است، که از موتور ۳.۵ لیتری SOHC ۲۴ سوپاپ V6 با توان ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر و یک گیربکس شش سرعته دستی عالی بهره می‌برد.

تریم EX-L امکانات جذابی به این مدل اضافه می‌کند که حتی در مقایسه با خودروهای امروزی هم عالی به نظر می‌رسند، مانند چراغ‌های جلوی اتوماتیک، کنترل تهویه دومنطقه‌ای اتوماتیک، صندلی‌های جلوی گرمایشی، تزئینات چرمی، فرمان با روکش چرمی، آینه عقب با قابلیت تنظیم خودکار نور زمینه، یک سیستم صوتی ارتقایافته با هفت بلندگو و بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، و آپشن سیستم مسیریابی با کنترل صدا و دوربین عقب.

پس اگر به دنبال یک هوندا آکورد هستید، این نسخه خاص کاملا مناسب شماست. مسافت طی شده کم، امکانات عالی و یک موتور V6 قدرتمند با گیربکس دستی جذاب. این مزایده با قیمت اولیه ۲۰ هزار دلار آغاز می‌شود و فقط هشت روز ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/6
من تو مزایده شرکت کردم پاکت مبلغ پیشنهادی را کجا تحویل بدم؟