موضوعات داغ

همیلتون – ورشتپن با هم در ردبول، خودکشی است

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

ادی جردن از مدیران سابق تیمها در فرمول یک، پیشنهادی را مطرح کرد مبنی بر پیوستن لوئیس همیلتون به تیم ردبول، اما هلموت مارکو بدون شک علاقه‌ای به چنین چیزی ندارد.

مارکو مسئولیت برنامه رانندگان ردبول را بر عهده دارد و با کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول در دفاع از فرم آلکس آلبون هم عقیده است. در عین حال همچنان ردبول امیدوار است که با وجود بند خروج، بتواند مکس ورشتپن را برای مدت طولانی در تیم حفظ کند.

محتمل‌ترین سناریو این است که ورشتپن و آلبون، همچنان راننده ردبول برای سال 2021 باشند، اما آینده نامشخص لوئیس همیلتون قهرمان جهان 6 دوره فرمول یک در مرسدس تردیدهایی را ایجاد کرده است.

و جردن با ارائه پیشنهاد پیوستن همیلتون به ردبول در کنار رقیبش مکس ورشتپن، گویی بنزین در آتش ریخت.

جردن از مدیران قدیمی تیم فرمول یک، در گفتگو با تلویزیون هلندی زیگو اسپرت، به نقل از سایت موتور اسپرت، گفت:

من شخصا معتقدم که لوئیس باید به ردبول برود نه فراری.

من به شما می‌گویم که این عالی خواهد شد، زیرا بهترین راننده جوان فرمول یک در حال حاضر مکس ورشتپن است و شکی درباره آن وجود ندارد.

سبک او، سرعت، عقل و کنترل او در مسیر، همچنین غرور او، غروری که تمامی برندگان مسابقات و قهرمانان به آن نیاز دارند، در او وجود دارد. این کاملا مشهود است.

خواه این میراثی باشد که از پدرش جوس به او رسیده باشد و یا از هر جای دیگری بدست آورده باشد من درباره‌اش نظری ندارم، اما واقعیت این است که او استعدادی باور نکردنی دارد.

آنچه که من به آن معتقدم این است که اگر او یک هم تیمی همانند لوئیس همیلتون داشته باشد، می‌تواند او را شکست دهد.

چنین اتفاقی بسیار عجیب خواهد بود، با توجه به اینکه ورشتپن دلیل خوبی برای استفاده از بند خروج قراردادش بر اساس اینکه ردبول نتوانسته است یک اتوموبیل رقابتی برای او فراهم تا بتواند همیلتون و مرسدس را مغلوب نماید، دارد.

از طرف دیگر همیلتون در این فصل به کسب هفتمین قهرمانی بسیار نزدیک شده است و با توجه به عدم تغییرات قوانین برای فصل آینده نیز هشتمین قهرمانی و رکورد شکنی در قهرمانی جهان، دور از دسترس او نیست، پس چرا باید گامی به عقب بردارد؟

البته خروج او از مک‌لارن و پیوستنش به مرسدس در سال 2013 بسیار شوک آور بود، اما این یک ریسکی بود که بخوبی جواب داد.

آنچنان که قبلا هم گفته شد، پاسخ هلموت مارکو به هم تیمی شدن مکس و همیلتون در ردبول بسیار روشن بود. به نقل از گرند پی ایکس نت، نتیجه این کار خودکشی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد