موضوعات داغ

فیس‌لیفت لکسوس IS مدل ۲۰۲۱ در اروپای غربی عرضه نخواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیس‌لیفت لکسوس IS مدل ۲۰۲۱ که از نظر فنی و سبک طراحی به روز رسانی شده، به طور رسمی در ماه ژوئن رونمایی شد.

این مدل باید تاکنون در نمایندگی‌های اروپا عرضه می‌شد، اما این اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد، چون این رقیب ژاپنی بی ‌ام ‌و سری ۳، آئودی A4، جگوار XE و مرسدس‌ بنز کلاس C در اروپای غربی عرضه نخواهد شد.

این اطلاعات توسط یکی از سخنگویان لکسوس تایید شده است که گفته: IS جدید در اروپای غربی (از جمله انگلستان) به فروش نخواهد رسید.

فروش ناامیدکننده لکسوس ISدر قاره سبز

این نماینده به جزئیات خاصی اشاره نکرده، اما این تصمیم به احتمال زیاد با ارقام فروش ضعیف این سدان اسپرت مرتبط است، چون سال گذشته فقط ۳۲۸۲ دستگاه از این مدل در اروپا فروخته شد، که افت قابل‌توجهی نسبت به ۵۴۱۳ نسخه فروخته شده در سال ۲۰۱۸ و ۵۶۴۹ نسخه فروخته شده در سال قبلش داشت. لکسوس در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۴۹۲۰، در سال ۲۰۱۸ تعداد ۲۲۹۲۷ و در سال ۲۰۱۷ تعداد ۲۶۴۸۲ نسخه از این مدل را در ایالات‌متحده فروخته است.

لکسوس IS

در حالی که ساکنان اروپای غربی قادر به خرید فیس‌لیفت لکسوس IS نخواهند بود، این مدل آماده رسیدن به نمایشگاه‌های خودرو در ایالات‌متحده است.

قیمت نسخه پایه لکسوس IS300 از ۳۹ هزار دلار شروع می‌شود، که از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با توان ۲۴۱ اسب بخار بهره می‌برد. این مدل همچنین به چراغ‌های جلو ال‌ای‌دی، رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، دوربین دید عقب، ورود و استارت بدون کلید، برف پاک‌کن‌ با قابلیت تشخیص باران، سیستم تهویه هوای دومنطقه‌ای، سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۸ اینچی یکپارچه با گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی پایونیر و غیره مجهز شده است.

قیمت مدل لکسوس IS300 تمام چرخ محرک از ۴۱ هزار دلار آغاز می‌شود، که از موتور ۳.۵ لیتری V6 با توان ۲۶۰ اسب بخار و گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

قیمت مدل بالارده IS 350 F اسپورت با موتور ۳.۵ لیتری V6 با توان ۳۱۱ اسب بخار که طراحی اسپورت‌تری دارد، از ۴۲۹۰۰ دلار برای مدل دیفرانسیل عقب و ۴۴۹۰۰ دلار برای مدل تمام چرخ محرک شروع می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد