موضوعات داغ

والتری بوتاس: من راننده بهتری نسبت به همیلتون هستم

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

والتری بوتاس در مصاحبه جدید خود مسئله بسیار جالبی را مطرح کرده است، راننده فنلاندی تیم مرسدس به صراحت گفته است که از نظر رانندگی از لوئیس همیلتون، قهرمان شش دوره جهان راننده بهتری است اما سیاست همیلتون را ندارد.

با شروع فصل ۲۰۲۰ رقابت های فرمول یک والتری توانست پیروز مسابقه ابتدایی فصل در پیست اتریش باشد و در رقابت قهرمانی در همان ابتدای کار جلو بیافتد، اما ایم برتری عمر بسیار کوتاهی داشت. همیلتون هر سه مسابقه بعدی را پیروز شد و در مسابقه مجارستان در جدول قهرمانی فصل بالاتر از والتری و در جایگاه نخست ایستاد.

اکنون لوئیس با اختلاف معنی دار ۶۹ امتیازی نسبت به بوتاس در صدر جدول قرار دارد و در راه رسیدن به هفتمین قهرمانی خود گام گذاشته است. با این حال بوتاس هنوز امید خود را از دست نداده و به توانایی های خود ایمان دارد. گزارشگر SkySport از بوتاس سوال میکند که آیا خود را راننده بهتری نسبت به همیلتون میداند یا نه؟ بوتاس اینگونه پاسخ داد:

البته که من راننده بهتری هستم، باید اینگونه باشد و به این اعتقاد دارم، زمانیکه در بهترین وضعیت خود هستم میدانم که میتوانم از او بهتر باشم. اما بدیهی است که روزهایی وجود دارد که عملکرد بهتری دارد و به طور کلی در چند سالی که هم تیمی او هستم عملکرد لوئیس بهتر بوده است.

اما من اهل سیاست بازی نیستم، فقط رانندگی را دوست دارم، مسابقه را دوست دارم. مسابقه ایی سخت و عادلانه را دوست دارم و ای همان کاری است که انجام میدهم. همیشه اینگونه بوده و خواهد بود، روش ما با یکدیگر فرق دارد.

راننده فنلاندی تیم مرسدس از عملکرد کلی خود در این فصل با وجود کسب دو پیروزی در مقابل هفت پیروزی همیلتون رضایت کامل دارد.

از عملکرد خود بسیار راضی هستم به خصوص در مقابل سالهای گذشته. سرعت مسابقه ای من بسیار خوب بوده است و این نشان از عملکرد عالی من دارد. جزئیات کوچکی برای اصلاح وجود دارد اما عملکرد کلی بسیار مثبت بوده است.

اگرچه همین عملکردی که بوتاس اعتقاد دارد بسیار هم خوب است باعث انتقادات تندی به او شده است. انتقاداتی که باعث شد بوتاس بعد از پیروزی در مسابقه روسیه در رادیو تیمی به منتقدین خود بگوید F**k you. والتری در مورد این لحظه گفت:

به عنوان یک ورزشکار و شخصی که تمام توان خود را بر روی رانندگی خود متمرکز کرده اید، زمانیکه برای هدفی تلاش فراوان میکنید و به آن نمی رسید شرایط سخت میشود و در لحظه کسب موفقیت دیگر کنترل افکار دست شما نیست.

مردم همیشه شما را قضاوت می کنند حتی اگر شما را نشناسند. آنها شخصاً شما را نمی شناسند و وضعیت واقعی شما را نمی دانند ، هیچ کس نمی داند چه چیزی درون سر مردم می گذرد و به همین دلیل قضاوت در مورد مردم براساس آنچه از بیرون می بینند کمی احمقانه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد