موضوعات داغ

تصاویر نسل جدید سانگ یانگ رکستون افشا شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کره‌ای سانگ یانگ در طی چندسال اخیر به شدت فعال بوده و محصولات نوآورانه‌ای را روانه بازار کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سانگ یانگ تیوولی و سانگ یانگ رکستون G4 اشاره کرد. این شرکت در تلاش است تا خود را هم‌پایه دو تولیدکننده بزرگ خودرو در کره جنوبی یعنی کیاموتورز و هیوندای ارتقا دهد و محصولاتی در خور نام کره به بازار عرضه کند. اکنون تصاویر نسل جدید سانگ یانگ رکستون در فضای مجازی منتشر شده است که شاهد شباهت‌های فوق‌العاده این خودرو و شاسی بلندهای فول سایز هیوندای هستیم.

شاسی‌بلندهای فول سایز هفت نفره این روزها در حال کهنه شدن هستند و در بازار کراس اوورها، کمتر کسی علاقه به خرید این خودروها نشان می‌دهد. با این وجود همچنان چندسالی تا انقراض این سگمنت فاصله داریم. در حال حاضر میتسوبیشی پاجرو اسپرت، فورد اورست، شورولت تریل بلیزر، تویوتا فورچونر و ایسوزو M-Mux خودروهای شناخته شده این سگمنت در بازار استرالیا و اقیانوسیه هستند. سانگ یانگ رکستون 2021 نیز با مجموعه‌ای از بروزرسانی‌ها به این خودروها خواهد پیوست.

رکستون

تصاویری که تاکنون از سانگ یانگ رکستون جدید به بیرون درز کرده‌اند، حاکی از شباهت این خودرو به خودروهای زیرمجموعه جنسیس هیوندای هستند. برخی از قطعات این خودرو نیز با نگاه به نسل قدیمی پورشه کاین طراحی شده‌اند. در مجموع می‌توان گفت ظاهر سانگ یانگ رکستون جدید خشن‌تر و جذاب‌تر از قبل شده است.

همچنین ببینید:‌ فیلم تست و بررسی سانگ یانگ رکستون G4

الگوبرداری سانگ یانگ از محصولات هیوندای در نمای داخلی نیز مشاهده می‌شود. کابین رکستون جدید بسیار شبیه به نسل فعلی هیوندای سوناتا است. فرمان چهارپره جدید و مجموعه ابزارهای دیجیتال بخشی از بروزرسانی‌های کابین رکستون هستند.

پیش‌بینی می‌شود نسل جدید سانگ یانگ رکستون در اوایل ماه نوامبر در بازار داخلی کره جنوبی عرضه شود. جزئیات بیشتر پس از عرضه این خودرو به بازار کره مشخص خواهند شد. در اواسط سال 2021، این خودرو به بازار کشورهای استرالیا و اقیانوسیه عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد