موضوعات داغ

جنسیس GV70 مدل ۲۰۲۲ به عنوان دومین شاسی بلند لوکس این برند معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

از مدتی پیش می‌دانستیم که خط تولید جنسیس در حال رشد است، و حالا این شرکت از جدیدترین عضو خانواده‌اش رونمایی کرده است. شاسی بلند جنسیس GV70 مدل ۲۰۲۲ اولین رونمایی غیررسمی خود را مانند هر مدل جنسیس دیگری آغاز کرد: بدون هیچ‌گونه جزئياتی و فقط با انتشار چند عکس برای جلب توجه.

این اولین باری نیست که این برند لوکس کر‌ه‌ای چنین کاری را انجام داده است. جنسیس سدان G80 را نیز به همین شکل رونمایی کرد. اما حالا نوبت جنسیس GV70 است، یعنی دومین شاسی بلند جنسیس که به نوعی برادر کوچکتر جنسیس GV80 حساب می‌شود.

حالا می‌توانیم طراحی کامل GV70 را ببینیم، که شباهت زیادی به فیس‌لیفت سدان جنسیس G70 دارد. چراغ‌های جلو و عقب این مدل هم با یک خط به دو قسمت تقسیم شده‌اند، و همچنین شاهد جلوپنجره سپرمانند جنسیس هستیم. GV70 به دلیل شکل ستون C و اگزوزهای بزرگ در پشت کمی جذاب‌تر از GV80 است. جنسیس همچنین GV70 اسپورت را رونمایی کرد که دارای اگزوزهای بیضوی است.

امکانات و مشخصات جنسیس GV70

در کابین، از همان نمایشگر لمسی ۱۴.۵ اینچی مانند جنسیس GV80 استفاده شده که روی داشبورد قرار دارد و خوشه ابزار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی هم مثل مدل قبلی است. جنسیس GV70 کمی ظاهر کابین را تغییر داده و از نورپردازی محیطی پیرامون کنترل‌های تهویه و شکل‌های بیضوی در کابین استفاده کرده است. در حالی که قطعا تصاویر بیشتری به زودی منتشر خواهند شد، اما طراحی فضای داخلی جدید جنسیس نسخه جذابی از کابین مدل‌های قبلی است.

جنسیس GV70

همانطور که گفتیم، این شرکت هنوز جزئیاتی از این مدل منتشر نکرده، اما تقریبا می‌توانیم پیشرانه آن را حدس بزنیم. این به معنی استفاده از پیشرانه جنسیس GV80، یعنی یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد و یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر آپشنال است که به طور بالقوه توان ۳۷۵ اسب بخار دارد.

جنسیس به زودی جزئیات بیشتری از این مدل منتشر خواهد کرد، که می‌توان گفت مهم‌ترین مدل این شرکت تاکنون است. کراس‌اوورهای لوکس و کامپکت مشتریان زیادی در بازار دارند و به نظر می‌رسد جنسیس در فروش GV70 به موفقیت بزرگی خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد