موضوعات داغ

زیرشاخه بی ام و M ، نفرت انگیز از دیدگاه طرفداران و پرفروش از نظر خریداران

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

زیرشاخه M بی ام و وظیفه ساخت نسخه‌های اسپرت و های پرفورمنس از خودروهای بی ام و را برعهده دارد و اکثر خودرودوستان در جهان این زیرمجموعه را با بی ام و M5 به یاد می‌آورند. عملکرد این زیرشاخه طی چند سال اخیر موجب شده تا طرفداران دوآتشه بی ام و با دیده نفرت به زیرمجموعه M‌ بنگرند و خودروهای جدید این شرکت همچون بی ام و M3‌ و بی ام و M4 به دلیل جلوپنجره‌های فوق بزرگ و وحشتناک از لیست خرید خود برای همیشه خارج کنند. با این وجود و صرف‌نظر از احساسات منفی طرفداران، فروش زیرشاخه بی ام و M‌ در سطح جهان بسیار موفقیت آمیز بوده است.

بی ام و M در سال 2020 میلادی با وجود همه گیری کرونا، 144،218 دستگاه خودرو به فروش رساند که شش درصد نسبت به سال 2019 بیشتر بوده است. زیرشاخه بی ام و M چنین رشد فروشی را ناشی از تلاش همه جانبه برای فائق آمدن بر دوران پر فراز و نشیب همه گیری کرونا اعلام کرده است.

بی ام و X5 M و X6 M‌ دو ستاره پرفروش این شرکت در سال 2020 بودند که آمار فروش فوق‌العاده‌ای را به نام خود ثبت کردند. در رده‌های پایین نیز مشتریان می‌توانستند بی ام و M2 را خریداری کنند که خودرویی اسپرت و دوست داشتنی است. مارکوس فلاسچ ، رئیس هیئت مدیره BMW M GmbH در بیانیه‌ای اظهار کرد: اینکه ما موفق شدیم سال 2020 را با رشد فروش به پایان برسانیم، نشان دهنده اعتبار استراتژی رشدی است که در پیش گرفته‌ایم.

بی ام و X5 M

سال 2020 با وجود ضرر و زیان گسترده‌ای که برای خودروسازان به همراه داشت اما با افزایش تقاضا برای خودروهای لوکس و اسپرت در برخی بازارها روبرو بود. از جمله این بازار می‌توان به ایالات متحده، چین، روسیه، کره جنوبی و انگلستان اشاره کرد. بی ام و توانست از طریق تعامل نزدیک با نمایندگی‌های خود در سراسر جهان، سهم قابل توجهی از این رشد فروش را به خود اختصاص دهد. اتومبیل‌های بی ام و اکنون بزرگتر و سنگین‌تر از همیشه هستند اما به لطف تلاش مهندسان این شرکت، تجربه بی نظیری از رانندگی برای مالکان آن‌ها فراهم شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد