موضوعات داغ

معرفی شاسی بلند جدید جک در پکن

عکس مطلب اول
جی‌ای‌سی موتور یا به اختصار جک JAC، شرکتی خودروسازی چینی با نمایندگی و مونتاژ کرمان موتور در ایران است که همچون همتای چینی خود یعنی شرکت خودروسازی چری، قصد معرفی خودرویی کانسپت در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل پکن 2016 را دارد.
با توجه به تصاویری که از سوی شرکت خودروسازی جی‌ای‌سی ارائه شده است، می‌توان گفت که خودروی کانسپت مورد نظر در سگمنت خودروهای شاسی بلند سایز متوسط قرار می‌گیرد که با نام SC5، قرار است تا پایان سال 2017 طرح نهایی آن آماده شده و به چرخه تولید این شرکت افزوده شود، برخلاف کانسپت جدید چری که گفتیم نام خودروی خود را با 2030 به پایان رسانده است.

تیزر شاسی بلند جدید جک

در هر صورت، شرکت خودروسازی جی‌ای‌سی تصاویری از این خودرو ارائه کرده تا مقدمه‌ای برای معرفی رسمی محصولش در نمایشگاه پکن آماده کرده باشد. طراحی این خودرو هم با توجه به نصف و نیمه بودن تصاویر، خیلی خوب و زنده طراحی شده و حدالامکان از کپی کاری در آن پرهیز شده است، هرچند می‌توان ردپایی از طراحی‌های محصولات لکسوس را خیلی کم در این خودرو لمس کرد.
از لحاظ فنی فعلا اطلاعات دقیقی ارائه نشده، ولی گفته شده که از سیستم محرکی هیبریدی با دو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر یا 2 لیتری تنفس طبیعی استفاده خواهد شد که حداکثر قدرت آن‌ها چیزی حدود 200 اسب بخار خواهد بود.
در آخر هم گفتنی است که این خودرو یعنی SC5 در 25 آوریل امسال در نمایشگاه پکن چین رونمایی خواهد شد، یعنی چیزی حدود 15 روز دیگر.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/21
به نظر كپي از لكسوس NX مياد
1395/1/21
کپی لکسوس باشه ولی اگر خوب باشه و قیمتش پایین باشه خیلی هم خوبه! ما که همش داریم کپی و فیک استفاده می کنیم لااقل کپی لکسوس استفاده کنیم نه فیک پژو!
1395/1/22
آفرين
1395/1/21
اصلا با شما موافق نیستم

شما منتظرین چین یه ماشین بزنه سریع با ذره بین دنبال یه شباهت بگردین و بگین از رو فلان ماشین کپی کردن درحالی که جلوی پنجره ی تویوتا رو4 2016 کاملا شبیه ام جی جی اس 2015 است ولی هیچ کسی نمیگه کپی در حالی که طراحی ام جی از تویوتا زود تر انجام شده بود !!!!!!!

به جای دنبال اشکال گشتن پیشرفت و نیمه ی پر لیوان رو ببینیم
1395/1/21
100 درصد عالیه و توان مقابله با x4 بی ام دبلیو رو داره و بسیار بالاتر از لکسوس و دلسوز و از این چیزاس.و میتونه تو رنج 500 میلیون تومان با x4 بی ام و رقابت کنه در ضمن ماکان هم 100 درصد موقعیتش در خطر میوفته اینو مطمعنم
1395/1/22
نمیخوام توهین کنم ولی بنظرم اسم جًک رو دیدی و داری جُک میگی

نمیگم ماشین بدیه ویا خوبیهء ولی شاید با ارفاق درحد هیوندا و کیا باشه و عمرا به تویوتا نمیرسهء چه برسه به لکسوز و بی ام دابلیو و ‍پورشه
1395/1/21
jac داره پله های ترقی رو چند تا یکی طی میکنه.به نظر میرسه به زودی جای خوبی در بازار های جهانی داشته باشه.امیدوارم کرمان موتور هم محصولاتش رو پا به پای شرکت مادر به روز بکنه.کاری که هیچ شرکتی تو ایران نتونسته انجام بده(ایران خودرو -پژو-سایپا-کیا-رنو و باقی ...)
1395/1/21
اميدواريم روزى نشه كه چينى ها كل بازارو فرا بگيرن بگيم تويوتا كجايى ؟😞
1395/1/22
تو یک خودرو چینی بگو که کپی اصلش نباشه