موضوعات داغ

کراس کوپه رنو داستر مدل 2023، قدرتمند و محبوب

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس اوور رنو داستر در بسیاری از کشورهای جهان عرضه شده است و همچنان در حال افزایش محبوبیت خود است. درست است که در بسیاری از کشورها آن را به عنوان یک مدل از رنو می شناسند، اما در حقیقت این کراس اوور اصالتا با برند داچیا عرضه می شود. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط پورتال معتبر cenyavto.com، این کراس اوور برای انجام برخی از تغییرات خارجی و تغییرات اساسی در موتورهای خود آماده شده است. به احتمال زیاد، موتورهای حجیم حدف شده و نسخه های بنزینی نیز با یک موتور الکتریکی و به صورت هیبریدی روانه بازار خواهند شد و در نتیجه تغییرات به صورت تمام چرخ محرک به بازار عرضه می شوند. برای اینکه نسل جوان به ارتش طرفداران داستر بپیوندد، مدیریت این شرکت تصمیم گرفته است که خط تولید این خودرو را با اضافه کردن یک کوپه - کراس اوور توسعه دهد.

رندرهای جدیدی از این خودرو در اینترنت به صورت گسترده منتشر شده است که به لطف آنها می توانید از ظاهر اسپرت رنو داستر جدید 2023 در قالب یک کراس کوپه ببینید. رنو داستر 2023 جدید به طور کامل قسمت جلویی را با جلوپنجره و چراغ های جلویی با طراحی آشنای قدیمی و چراغ های دیلایت LED را حفظ کرده است. نمای بدنه رنو داستر 2023 کاملاً متفاوت به نظر می رسد. خط کناری خودرو اصلاح‌شده با لبه‌های کرومی و برجستگی بدنه متفاوت با رینگ‌های جدید چهره ای کاملا جدید به خودرو گرفته است. بخش های دیگر به روز شده نیز شامل اسپویلر کوچک، سقف شیبدار بدون خط و طراحی متفاوت سپر عقب است.

نمای عقب کراس کوپه رنو داستر 2023

مشخصات فنی هنوز منتشر نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که رنو داستر 2023 نسخه توربو دیزل 1.3 لیتری در زیر کاپوت خود پنهان کرده که می تواند 115 اسب بخار و 260 نیوتن متر تولید کند و در نسخه های بعدی یک موتور 1.3 لیتری توربو بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور به آن ملحق می شود .نسخه اول گیربکس دستی و دومی CVT است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/21
احتمالا کراس اوور کوپه داچیا در بخش عقب شبیه میتسوبیشی اکلیپس کراس نیست؟ :)