موضوعات داغ

روز جهانی دونات با نیسان 370Z

عکس مطلب اول
اکثر مردم وقتی به نان شیرینی فکر می‌کنند، قطعا یکی از گزینه‌های مرور شده در ذهنشان "دونات" خواهد بود. دونات‌ها شیرینی‌های سرخ کردنی حلقوی شکلی هستند که بر روی آن‌ها شکلات ریخته شده و در برخی مواقع درون آن‌ها را هم با شکلات و یا کِرِم‌های مخصوص پر می‌کنند. در کشور خودمان هم دونات تولید شده و در برخی فروشگاه‌ها به اشتباه در قالب پیراشکی به مردم فروخته می‌شود.
در این مقاله قصد نداریم طرز تهیه دونات یا مواد اولیه آن را ذکر کنیم، بلکه می‌خواهیم شما را دعوت به تماشای یک کلیپ ویدیویی در انتهای مطلب کنیم که در روز جهانی دونات با یک دستگاه نیسان 370Z Nismo مراحل تهیه و تولید دونات را تکمیل می‌کنند. پشت نیسان 370Z مورد نظر یکی از رانندگان دریفت، یعنی "کریس فورسبرگ" قرار گرفته و خود نیسان 370Z هم در توده‌ای از طعم دهنده‌ها قرار گرفته است. در این ویدیو شاهد دریفت زدن نیسان در میان توده طعم دهنده‌ها هستیم و در اطراف آن هم دونات‌های پخته شده قرار گرفته است که با پاشش طعم دهنده‌ها به وسیله دریفت بر روی آن‌ها، مراحل ساخت و پرداخت دونات‌ها تکمیل می‌شود.
نیسان 370Z نیسمو مورد استفاده در این ویدیو توسط یک موتور 3.7 لیتری شش سیلندر V شکل رهبری میشود که در 7400 دور بر دقیقه قدرتی 350 اسب بخاری و در دور موتور 5200 هم گشتاوری 362 نیوتن متری تولید می‌کند. نیروی تولیدی این پیشرانه هم در مدل‌های شرکتی به کمک جعبه دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک (مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان) به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/16
واقعا زیبا بود ماشینش تاحالا ندیده بودم